tisdag 28 december 2010

Ventiltajm: Vilken jävla fittdag!


Telefonen har fakking jävla knullringt hela jävla dagen.

Pappa har ringt mig 29 ggr plus FAKKING moms..han fru har mailat, mamma har ringt och fuckface har messat.

Jag vill bara JOBBA!!! HELVETE!!!!!!!!!!!!!

Det är fan ett MIRAKEL ATT HEMTJÄNSTEN INTE HAR RINGT NU OCKSÅ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!

Låt mig vara!!!!!

Jag har ätit min knullfakkade jävla fittlunch på 15 minuter och inte hunnit äta något alls sen fuckin dess och nu har jag så lågt fuckinrövbajsjävlablodfuckinsocker att jag skulle kunna äta en nyfödd baby utan skuldkänslor. Men jag är inte hungrig :P (gastric bypass humor...(och särstavning)).

Kan nån bara ge mig en anledning att få explodera? Tror jag skall gå och mucka med några 16-åriga töntar vid Max bara för att få explodera i spott och fradga. Jag vill skrika lite!!

Folk kommer in och undrar: har ni tid? (klockan är då ca 12.30)
Man svarar: ja klockan 14 har vi nästa tid...
dom frågar: inget innan dess??

VAD SADE JAG JUST TILL DIG????? VAD FRÅGADE DU MIG OCH VAD SVARADE JAG?? TÄNK IGENOM KONVERSATIONEN EN GÅNG TILL...JAG KAN HÅLLA DIG I HANDEN UNDER TIDEN..SESSÅ..TÄNK NU!!!

Eller min personliga återkommande favorit:

person kommer in: -hej är det här en frisörsalong? (förra veckan)
eller: klipper ni här?
eller: kan ni klippa bra här?
eller: har ni duktiga frisörer här?

HAR NÅGON DUM JÄVEL NÅGONSIN SVARAT "NEJ JAG KAN INTE KLIPPA MEN KOM OCH SÄTT DIG HÄR I STOLEN SÅ SKALL JAG SKALP...EH..KLIPPA DIG" NEJ JUST DET!! ALLTSÅ ÄR DET EN LÖNLÖS FRÅGA!!!! ELLER HUR??!?

Nej jag investerar gärna typ 5 mille på dåliga frisörer i snygga svindyra lokaler. Och skulle jag vara så tappad i gatan så svarar jag också ja på den frågan. Folk tror att det är kul..skrattar lite fult åt sina lustiga små uttalanden.

Jag brinner fan upp. Nu går jag hem och äter något...det är kanske bäst.... :P


Jag är stabil...jag lovar...om jag får mat...

KNULLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics