måndag 4 april 2011

Åååh

Ljust fortfarande när jag slutade jobbet. Orkade tom ringa mamma och fråga om vi skulle promenera till mormorn. Men ho va upptagen på middag hos sin son.
Det e fan inte synd om henne ;) hennes 30-åriga ungar slåss om henne en måndagskväll :-P

Pappa har dåligt samvete deluxe. Han kramas, rings och fjantar som bara 17 (18 oxå för den delen).
Han skrapade lite med fötterna idag och såg lite generad ut o sa: 'do for intä vora sånder kall sö fårra vecka mot din gamla pappa fifan'.
Jag sa att jag va fett arg på honom då för hans spel o andra grejjer. Men det va han inte sugen på att diskutera igen...inte jag heller. Men jag tar inte vad som helst fan och nu vet han det :p

Nu är jag och lillmongo ute o motionerar. Jag promenerar och han provar hur hårt ett strypkoppel kan snörpa åt innan man dör. Envisa satjyckejävel. Men jag älskar honom ändå. Han e bara lite hormonstyrd (men vem fan e inte det :p)
Nu e ja hos mojmoj..gulletanten. Kram kram

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics