torsdag 7 april 2011

Tja...

ckhoran fortsätter :-)
Varit hos jeanette å micke med johan. Det va kul. Jag o johan är singlarna som blivit adopterade av samma familjer hehe. Både jeanette å micke o ubbe å ullis.
Vi kollade big brushaan och fjantade o skrattade som alltid. Som en schysst fritidsgård liksom. Älskart!

När jag kom hem var hundens tassar svarta av skit från garaget. Jag fick årets snilleblixt. Jag hatar att spola av honom i badkaret för det är så omständigt (ungefär lika omständigt som att MOBILBLOGGA UTAN T9..jag önskar jag kunde gilla t9). Hursom.

Jag har en fi**dush i badrummet. En såndär extern dush man kopplar ett litet dushmunstycke te kranen i handfatet o voila så blir toan en bidé.

Den installerades för att göra mormors liv enklare när hon bodde här.
Jag dushade av en tass i taget över toan på högtryck. Fett bra ju. Bara å spola bort allt sen ju :-) har aldrig ens tänkt på det innan. Har haft baljor o handdukar etc.
Snabbt o enkelt! Nu helt slut. Gnatt
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics