onsdag 20 april 2011

Nu e ja tjöttare än tjöttast

Men fett nöjd. Jag har tvättat alla mattor, 3 maskiner kläder o lakan och alla vinterjackor så jag kan ta undan dom. Jag gick lite längre än vanligt me hunden o sen dushade jag honom.
Nybadad hund är ett måste när man tvättar o städar. Nu har jag manglat, hängt tvätt, röjt, dammsugit, vaskat golven, vattnat växter, röjt o vikt o hängt upp i garderoberna.
Jag är helt slut!

Men fy vad jag hinner grubbla ändå. Det är ensamt utan kärlek. Men jag har försökt. Jag har dejtats från pannkakan men...näe. Ingen klaffar liksom. Jag drar mig undan då.
Ensamt.
Mycket ensamt. Slöseri med ett liv och år känns det som.
Nu slocknar jag snart.
Ska ut på landet o njuta i helgen.
Godnatt
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics