lördag 2 april 2011

Ina kortstubina

Både du och P-A var flitiga läsare av min blogg. Hoppas ni har uppkoppling i himlen så ni kan fortsätta med det så ni kan läsa detta.

Vila i frid fina vän. Du var en genomgod människa o jag är så glad att jag fick lära känna dig om än lite grann.
Du var så fin som ville hjälpa mig hitta hem åt mormor förut. Det glömmer jag aldrig.
Jag är ganska lugn för jag vet att du och P-A aka dr.bike kan ta hand om varandra däruppe.
Hoppas ni fixar en schysst motorstadion däruppe tills det är vår tur att nöta bana i himlen. Om några kan så är det ni två.
Hoppas du kan andas fritt och kan springa runt obehindrat utan smärtor eller andra begränsningar.
Skickar tusen kramar till Peter o din mamma. Dom måste ha så ont utan dig. Men dom unnar dig nog att slippa lida..hur jobbigt det än må vara för dom.
Hälsa P-A från mig o ta hand ö varandra. Stor kram från mig.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics