fredag 22 april 2011

Bra dag!

Begav mig ut i det soliga vädret i lätta kläder för att åka på cykeläventyr med hajjy the lazy dog. Fast det va inte sant o de va inte sant för det är ju JAG som brukar vara lat.

Huuur som haver. Midjeköppel på, hund fastkopplad, cykeln pumpad o ryggsäcken packad.
Jag trodde aldrig det skulle funka men det gick skitbra.

Vi hade en liten setback när vi såg 2 chihauaor som ville döda harry och harry förskräckt nästan strimlades i framhjulet, men han överlevde :p

Sen åkte/sprang vi te mormor med ett påskägg. Jag fick ett energianfall och städade tantens kåk. Men det fanns ingen mopp så eftersom jag var hög på solsken beslutade mig för att vaska golven för hand, på knä. 103 kvm...
Jag passar därför på att skriva nu för sen kommer inte mina armar fungera :-P

Nu ska jag promenera mormorn i sola sen ska jag och min lilla utslagna cavalier cykla/springa vidare nåra km.

Puss
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics