torsdag 28 april 2011

Hos frugan

Den ena...Mickis är en och Jeanette är en och eftersom det är Big Brotherkväll så är jag hos Jeanette ;)

Jag har svarta HÅL där mina ögon brukar sitta. Jag är så jävla utmattad just nu.
Trycket just nu är galet och mina tjejer jobbar som små galningar.
Nathalie är fullständigt outstanding.

Det kommer så många kunder som har sett sina vänners hår, vaxningar, lasringar etc och vill ha samma att vi knappt räcker till. Det har lyckats!! Vårt envisa arbete med kvalitet och omtanke funkar!! Nu måste jag bara ha mer personal för att möta trycket. Vi har aldrig varit så fullbokade. Jag står och stirrar storögt på blocket varje dag och nyper mig i armen.

Ni skall veta hur lycklig jag är för varje sak ni gör varje dag. Vi är ett team och vi har startat från noll och utan kunder, gått genom ångest över minimal inkomst och enorm hyra till att garva och gråta om vartannat. Ni betyder mer för mig än min....motorcykel hahahaha (vaddååå det är fett med kärlek mellan mig och min metallhäst) :P
Nä jag skojar bara ;) ni är min familj!!!

Nu orkar jag inte skriva mer för jag är helt död.

Skall sjunka ner i soffan och skratta åt Big Brother med min lilla adoptivfamilj.

Tack Boel för din kommentar idag...det värmde i hjärtat!!

Puss på svanskotorna

1 kommentar:

Anonym sa...

:) //Bolel

 
Web Analytics