söndag 10 april 2011

Det finns ju...

en solklar fördel med att jag vaknade förkyld som ett as idag.

Rinnsnuvan från den förra förkylningen som gjorde att jag snöt mig en gång i minuten har tjocknat och fastnat i huvudet igen :P så nu måste jag iaf inte snyta mig lika mycket...på ett tag.

Däremot har jag feber, ont i halsen och öronen.

Masade mig just ut på en promenad efter att jag sovit bort eftermiddagen med min hund. Vi gick till salongen och hämtade lite skönhetsverktyg och sen förbi cola-lightbolaget och sen hem.

Nu är jag hängig igen. Köpte en glass för halsens skull och åt toppen av den (dajmstrut). Nu ligger resten i frysen och inväntar nästa lilla mellanmål. Det är ju bra att EN glass kan räcka till typ 3 mellanmål :P
Det var ASSKÖNT i halsen iaf.

Nä nu kallar soffan...jag orkar inte hålla mig upprät. Jag har ju förfaan just varit förkyld!!! Orka!

Puss på stjärten

PS. eftertillägg...jag var ju tvungen att kolla om jag klarade mer glass eftersom det första gick så bra...nu är jag förkyld OCH illmående och kallsvettig. Varför lär jag mig inte?

Inga kommentarer:

 
Web Analytics