onsdag 6 april 2011

The tjäckho rapporterar

Japp...jag är en tjackhora. Iaf när jag tittar i spegeln.

Jag ville egentligen bara prova ett sketet rouge och plötsligt hade jag consealer, fuktspray (du är ju VÄLDIGT torr), fuktcreme, ögoncreme (VÄLDIGT torr runt ögonen *skippythekangarooljud*), foundation, mer consealer, ännu mer foundation,rouge, highlighter, 4 ögonskuggor, mascara ovanpå min egen mascara...etc etc. Jag såg ut som ett tjackluder från balkan :P

Jag älskar när dom tittar på en och säger: det som är så underbaaaart med just VÅR faondäjshön är att den inte är så täckande.
Maddafakka....mina porer trodde det var solförmörkelse förihelvete :P jag fick ta en hammare och mejsel för att få bort skiten.

Jag kom tillbaka till salongen och alla brudarna bara gapade...inte av beundran utan av skräck över min nya snygga gråa cementnyans i ansiktet.

Jag trodde verkligen att hon skulle sminka mig snyggt så jag slappnade av för en gångsskull...annars får INGEN sminka mig...INGEN!!!

Och nu återgår vi till INGEN igen och jag sminkar allt själv som det skall vara!!

Igår kväll mådde jag pyton. Jag hade ont överallt och hjärtklappning och ont i ena armen (så jag trodde jag hade hjärtinfarkt) och var helt knepo. Jag tror det var för att jag misslyckas kapitalt med att äta tillräckligt och sen fick jag sån jävla ångest när jag fakkade kassan och det här blev efterreaktionen...kanske. Ett vrak var jag iaf så jag gick och lade mig tidigt (typ 23) och GUDARS vad skönt det var att få 2 timmars längre sömn.

Så utvilad som jag var i morse har jag inte varit på länge. TROTS att en fet jävla ful taxichaffis hade nån jävla blueskonsert vid 04.45 medan han låg i baksätet (!?) på sin bil och ålade runt (jag hade inga glasögon på mig men jag såg att han låg där iaf).
Som tur var..för honom..så åkte han iväg innan jag hann kasta ner blomkrukor på hans ruta för han hade fan hörts på månen med den jävla volymen han hade i sin bil. Varför kan inte folk fatta att det är folk som sover även om dom jobbar. Röv!!

Mjaha...annars då?
Kuckelikuuu nu är klockan sjuuuuu och jag skall stänga (hell yeah!!).

Jag köpte en jävla frän skönhetsprodukt idag :) återkommer med resultaten sen.

Idag har jag ätit som en duktig flicka :D och mår därefter :)

Jag har svåra problem ;) med colan dock. Jag vill dricka typ 3 burkar per dag. Det är dumt!
Nu skall jag heeeeeeeem :D härråååå :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh ha haaa, säg att du tog en bild, snäällla ge mig en bild på "the beautiful"
Bra att du sköte maten, blir lite orolig när du slarvar med den..
Kramis bananis Boan

 
Web Analytics