onsdag 20 april 2011

NÄE!!!!

Jag är fortfarande på jobbet!!!!
Jag avlider av trötthet och min rygg har fittat ur totalt.
Jag spänner mig när jag har mycket att göra och musklerna drar ihop sig och typ krampar.

Förra veckan hände ett mirakel...en människa kom fram och rörde mina muskelrester :P...det var Dominiq som kom och masserade mina axlar bara sådär ett par minuter.

WELL!!
Jag började nästan böla av tacksamhet. Jag vill aldrig be någon att göra sånt.
Jag tror inte han fattar vad det gjorde!! Jag fick nästan ta en cigg efter och jag röker inte haha. Jag log resten av kvällen. Kroppskontakt OCH smärtlindring. Och jag lovar att han bara hade händerna på mina trapesiusmuskler och INGEN annanstans :P

Nu känns det som jag har en yxa i varje skulderblad....aaaaaaaaaaaaaaaaaaj.

Så nu har jag gnällt lite hos er...blöder öronen..eller det kanskeblir ögonen?

Suck..nu skall jag masa mig hemmåt och gå ut med hunden...jag minns inte när jag åt senast :O

En halv cheeseburgare vid 14 :O ooops......måste handla på vägen hem...äger smörgåsgurkor och ett paket smör.

hehe

Måste dra...pöss på ryggen

Inga kommentarer:

 
Web Analytics