söndag 3 april 2011

Söndag

Jag är inte så förtjust i söndagar.
Dom är sorgliga tycker jag.
Jag hade ju som mål att vara själv och njuta av lugnet men nu känner jag mig bara ensam och sorglig ist.

Försökte ta en jogg med hunden men joggingbyxorna ramlade ner var 3 meter och hunden var besatt av djävulen. Jag hatar verkligen honom på våren. Han blir som förbytt...det är som om allt vi lärt oss ihop blir helt bortkastat. Samma sak varje år såfort snön smälter. Inget jag säger går in. Han tittar på mig och fullständigt skiter i vad jag säger..hur jag än säger det. Jag vill ge bort honom. Äckliga jävla jycke.

Jag vaknade tidigare än jag hade trott jag skulel men det gjorde ingenting. Jag låg och drog mig ett tag och sen gick jag upp.

Nu måste jag ut till Gränby och kolla runt lite. Behöver en massa småsaker som lampor och skit.

äh..jag är inte på humör för att ens skriva om mig själv..patetiska jävla människa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar dig mer än allt annat på jorden....det vet du...du ska aldrig känna dig ensam...du har ju man och 2 barn och två hundar och en fru....bättre än så kan det inte bli ju....

 
Web Analytics