tisdag 26 april 2011

Måndag fast tisdag

Dagen började med buller och bång...(hade varit trevligare om den hade börjat med bånge :P)

Personalstyrkorna behövdes omorganiseras pga sjukdom men lite diarré och 4 nedbitna naglar senare var den pärsen över och ännu lite senare fick jag ett underbart sms som räddade min dag: "jag kan jobba åt dig hela veckan om du vill"...klaaaaaaaaaaart jag vill!!!! Tack Bina <3

Ikväll skall jag åka inlines. Rrrruligt!

Nu har jag inget mer att rapportera.

Läste bra inlägg om min operation...så alla som undrar något om det Mona beskriver det som om jag skulle skrivit det själv. Speciellt håravfallet.
-----> Läs här <------

Imorrn skall jag serva bilen och vara ledig. Kan bli hur skönt som helst!
Förut tänkte jag att det var dumt att vara ledig när alla andra jobbar men nu har jag kommit på att det är skitsmart...för då har jag verkligen tid själv :)

Nu sitter jag och tjattrar med bina.
Hejdå

Inga kommentarer:

 
Web Analytics