torsdag 14 april 2011

Kvällsprommis

Jah, som skåningarna säger. 40 min språngmarschtempo utmed fyrisån. Går o skriver sista biten annars dödar jag hunden eller dör...kanske båda.

Jävla hundhelvete å va dum i huvudet.
Jag har blodtrycksfall, blodsockerfall eller epilepsi..jag vet inte vilket men jag svimmar snart och det är sjukt obehagligt. Mina ben viker sig, armarna funkar sådär o hjärtat vet jag inte vad det gör...

10 minuter senare.

Fy fan va äckligt. Jag höll på att...jag vet inte vad men antagligen lågt blodsocker. Jag stapplade in i köket efter att jag med darrande händer knappt klarade av att låsa upp min dörr. Wtf liksom?!

Nu när jag tryckt i mig 3 skivor hemlagad rostbiff o en halv brödskiva har jag lyckats hasa mig till soffan. Sjukt obehagligt. Får väl ringa mamma o se va hon tycker.

Jävligt obehagligt. Jag orkade knappt dra upp ytterdörren nere i huset här. Jag fick använda hela kroppen för armarna räckte inte till.

Knepo.
Nu ringa mamma. Men det är väl bara ett virus ;p
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad händer?? Kram Bolel

 
Web Analytics