torsdag 7 april 2011

Darrig

Ege o lale e på besök.
Har nattat lale 2 ggr ikväll genom att gunga henne i famnen. Av någon gudsförgäten anledning vägrar ju ungar låta en söva dom sittandes om man inte har ett mjölkladdat bröst att tillgå.

Eftersom jag inte mjölkar så fick jag stå o gunga och studsa/småhoppa på stället o sjunga lite, låta henne pilla i håret o såntdär annat än tutte o nu har mina otränade armar gett upp. Jag kunde knappt hålla i tandborsten för händerna skakade så.
Man e ju i finfin form asså!

Idag har jag haft så mycket att det va helt galet. Men bra.
Är fullbokad till löjlighet. Kunder kommer hela vägen från jönköping, borås, sundsvall, falun, södertälje, märsta, stockholm etc till mig. Galet kul.

Nu ska jag sova. Imorn ska jag till sthlm på gastric livsstilsskola zzzz.
Jag skaaa ha ett öppet sinne men jag vet att jag kommer zzzz
Man ska lära sig om diet etc.
Jag ska fråga om min kostcirkel är okej.
Ägg, bulle, cola light, macka, cola light, macka, ägg, cola light, té, ostbit, skinkbit, naturdiet, godis, är okej :p
Över och ut

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics