fredag 22 april 2011

Vår

Jag älskar våren. Älskar att fixa ballen inför sommaren.

Vi har haft en kanondag jag o harry. Jag har aldrig sett min hund så trött som nu. Underbart. Det är bara början babyboy.
Jeanette jag o micke ska åka runt där dom bor med inlines och hundar. Jeanette tog en sväng med harry förra helgen o det nötte bort hans rastlöshet totalt. Så jag har bestämt att vi antingen cyklar, inlinar eller joggar både morgon och kväll så blir han mindre busig hemma o vi båda får mer motion.

Han travade helt perfekt bredvid cykeln. Jätteduktig. Jag är så stolt. Förra sommaren skällde han bara en massa o hoppade runt. Nu fattar han precis. Jag längtar tills vi ska ut igen :D
Shit vad trött jag är men det är så mycket skönare när man jobbat sig trött fysiskt.
Imorn blir det stugan o vårfixa med mor. Jag får nog kratta o rensa tak o rännor om jag känner min mor rätt. Men det är kul.

Nu ska jag luta mig ett par minuter innan jag tar en dusch. Sen blir det goda vänners sällskap.

Ha en fin kväll :-)
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics