tisdag 19 april 2011

Son of a bitch

Jag är så trött!!!

Jag har lasrat i ett sen klockan 10 imorse. Min rygg och nacke är inte så glada på mig. Men det är vår så jag skiter i det :P

Jag gjorde nytta igår...hämtade mina sommardäck (nu måste jag bara byta dom :P fast jag måste köpa nya..va kallas dom...sånna dära...som man sätter om fälgarna inte passar helt och hållet som dom skall :P jag har lite profiltjofräs...och det ...äh nu vet jag inte vad jag pratar om :P

Jag måste åka och byta däck iaf :P...igår

Seeen bokade jag tvättstugan som jag inte haft sen 1867. Sen jag skaffade egen maskin i lghten har jag blivit slapp på att boka tvättstugan för större saker. Men ikväll kl 20 smäller det. Fan så skönt. Jag ääääälskar tvättstugan. Torkskåpet är för mig vad klorin är för Dalila :P

Jag plockade även upp kläder från 600 år sedan som jag nu kan ha. Ungefär hälften av jeansen kan jag ha, 25% är för stora och 25% är fortfarande för små. Dom riktigt galet snygga är såklart försmå. Men det är helt stört att ha gått från att ha ett par "jeansliknande leggings" och etthundrafyrtielva svarta tunnstrumpe leggings till att plötsligt ha ett tiotal jeans till sitt förfogande.

Sjukt kul att jag sparde så mycket kläder. Jag trodde ju aldrig i hevetet att jag skulle komma i dom igen :P

Jag smalnar på ställen som jag aldrig varit smal på förut. Jag har tex kunnat ha jeansen jag har idag när jag var som smalast förut men dom har aldrig suttit såhär skönt som nu. Förr stramade dom mellan benen och klämde i midjan rumpan hade noll cirkulation etc.

Jag har fått smalare lår, mellan låren och ben öht. Vissa brallor som fortfarande är lite för små i midjan är som tält nertill. Har hittat en hel drös med snygga sommarjeans och kortbrallor.
Jag är bra på att hitta basplagg (fast dom har aldrig passat...jag har alltid tänkt..."en dag" :P).

Jag är på en platå nu så jag har vägt samma i snart 3 veckor...det är skitstörigt men det blir nog bra tillslut. Jag är skitnöjd iaf. Var just och åt lunch på Storken och beställde min favoritpaj. Förut kunde jag äta min egen, andras rester och en kaka efter (läs tårtbit).

Nu åt jag 1/3 av pajen (den spetsiga delen av en pajbit typ), lite gurka och lite tomat och sen var jag skitnöjd. Jag kunde lätt lägga ner gaffeln och stänga igen lådan.
Förr hade det varit en omöjlighet. Då hade jag gått och plockat efteråt för "pajen är så god och jag ville ju sågärna ha mer" och alla andra ursäkter jag kunde hitta.

Jag är så NÖJD nu!

Jag har inte druckit cola på jobbet (det rä där jag storkonsumerar annars) på 3 dagar och det funkar fint. Jag dricker vatten och det är bra för annars dricker jag NOLL vatten. Jag har tagit med en kanna och fyller på ett litet glas hela tiden så jag måste tömma det.


Nu har jag tröttnat på mig själv så ni lär ju ha gjort det mä.

Kram o så

Inga kommentarer:

 
Web Analytics