tisdag 26 april 2011

Snälla

snälla snälla *med hes af Ugglas-röst* kan någon ta en padda och köra den över min rygg tills allt är helt pulveriserat.

Jag har så ont ont ont :(

det har kört ihop sig totalt!! Undrar om jag kan lämna in min rygg imorrn tillsammans med bilen...på service menar jag.

Jag vill gå till Thaimassören mittemot salongen men jag vågar inte för när jag harså här ont så gör allt man gör på ryggen aaaaasont och jag har hört att thaimassage är ganska råbarkat med fötter och armbågar...men det kanske är det som behövs... En liten thailändare som leker Michael Flatley på min rygg...mmm det låter ganska najs faktiskt.

Boka sig lite thaimassahhhh...fai dallah...me lav jo lang tajm. Fast det kostar lite mer än fai dallah...try 450 klonol...

FINNS DET INGEN SOM KAN KÖRA ÖVER MIN RYGGRAD LITE SNABBT MED BILEN BARA eller en spikdubbad motorcross...deeeet vore najs.

Jag som inte ens klarar en spikmatta utan att gny som en hundvalp....

jojo...

Inga kommentarer:

 
Web Analytics