onsdag 20 april 2011

Sommarsulorna ä på :D

Bilen är sommarkittad :D underbart. Det kostade en liten förmögenhet för jag var dum nog (ekonomiskt sett iaf...servicemässigt sett var det kanon) att byta på Bildemo. 490 spänn ville dom ha för ett hjulbyte och 4 sånna där ringa till fälgarna :S

Jag hade stått och räknat ihop 10-kronor i köket ur min växelskål för att få ihop 180kr som jag sett att det kostar på andra ställen. Knüll!!
Men jag fick ett sprängfullt påskägg av killen i kassan.....dyraste påskägget jag någonsin "köpt" :P

Det känns i mina omuskliga armar att jag jobbade hemma igår. Jag har förlorat så mycket muskelmassa sen operationen att det är löjligt. Skulle lyfta sommarhjulen in i bilen och dom är lite extra breda och tunga profiltjofräs...jag brukade kunna lyfta 2 på varandra förr...nu orkade jag inte ens lyfta ETT SKETET HJUL :O

Jag lastade dom på en vagn och körde till bilen i garaget och skulle lyfta av dom från vagnen in i bilen. Då hade jag dom ändå i midjehöjd på vagnen. Jag kunde inte lyfta och hålla ett hjul...jag lyfte och det åkte DUNK ner i backen direkt. Så jag fick hasa ner dom och sen ställa ner dom och sen åla in dom i bilen.

Värdens starkaste bittertwitter...jag har alltid varit som Belgian Bluekossa :P kan man gå EN gång med 20 kassar så gör jag det ist för att gå 4 gånger med 5 kassar. Nu klarar jag ingenting :P
Jag vill ha tillbaka min Arnold Schwarzeneggerstyrka jag hade innan. Måste träna :P
Jag vill ha styrka utan att träna ju ;) jag orkar inte mä träningsvärk...det är så träligt!!!!

Mmmmmmm...nu startar skomakaren som har sin butik härbredvis sin R1a på gården. Jag får fan tissefräs av det ljudet...mmmmm han varvar bara för att jävlas med mig det är jag säker på. Jag ser ut som kvinnan i den där jävla Herbal Essences-reklamen som nästan får orgasm av schampoot.
Fönstret är precis bredvid mitt skrivbord och jag slutar jobba och stänger ögonen och bara lutar mig bakåt och lyssnar....mmmmm.

Ooooj nu har jag kund...hörs sen

Inga kommentarer:

 
Web Analytics