torsdag 12 augusti 2010

20.10

och jag har inte bölat eller velat dö särskilt mycket ännu.

Hm...det kanske var tillfälligt alltså. Hoppas :)

Nu skall jag packa ihop o hälsa på mormor som enligt alla rapporter har det mycket bra hemma hos sig själv. Jag ringer ett par ggr pm dagen o kollar och det verkar funka. Skönt som fän. Jag bad mamma åka o duscha henne idag...skönt det med :P

Jag har underbara vänner om jag inte sagt det ännu! Ni är underbara.
Boel kom förbi med ett preparat för ostabila fruntimmer idag :P som jag skall prova (nej det är inte choklad hehe). Nattljusolja...så vi får väl se om jag lyser i mörkret, jag kanske lyser upp mitt eget mörker :P *badabish* (cymbal).

Som sagt...hemmåt först.

I helgen skall jag baka en tårta åt min plastbrolla som fyller 18. Jag har inte bakat på länge. Jag var Nigella när jag bodde på Irland...bakade åt allt och alla och älskade det. Nu är det nog...myyycket länge sen :P Skall bli kul...jag SER FRAM EMOT DET (på riktigt alltså, inte ironiskt :P) lovar att lägga upp en bild sen :P

Jag tänker hela tiden att det är fredag men det är verkligen inte fredag i dag :O jobb hele dan i mörrn. OCH på lördag.

Kram och tack igen fina människor!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics