måndag 2 augusti 2010

Jag är för ondskefull för att dejta :P

Min kära vän Bella vill att jag skall börja dejta igen :P

Jag är mindre intresserad av idén. Jag hinner ju fan knappt med mina polare, hur skall jag palla snoffsa upp mig för något in ut sprut slut :P
Nu kör jag ho's before bro's :P alltså mina ho's mina brudar :)

Börjar äntligen känna sug att träffa folk runtomkring mig igen...dvs polare. jag har till och med självmant ringt en del kompisar och pratat sammanhängande meningar i typ minst 5 minuter. Fattar ni vilka framsteg det är??

Bella som är uppe i Norrland med sin man förslog att vi skulle gå på Lokal. jag krävde genast att hon skulle komma hem innan hon blev helt 50-taliserad. Min mormor gick på lokal :P
Men Bella förklarade med extraordinärt tålamod för en besserwisser som MOI att Lokal är ett uteställe i Stockholm. Köttmarknad :P
Jag blev både lättad och besviken på samma gång. Jag ville ju bugga och foxtrotta och dricka sockerdricka och äta varmkorv men kanske inte med en medelålder på 65.

Jag kan inte tänka mig något mer skrämmande än att gå på utehak i Stockholm. I stockholm är folk tydligen civiliserade och har höga krav och sånt :O man måste ha koll på Schulmans senaste konstellationer och var Stureplan ligger och låtsas vara intresserad av Kents utveckling inom musikbranschen etc :P samt gå till gymmet 9 dagar i veckan och ha en aktieportfölj (nejdå jag har inga fördommar alls :P).

Jag vill sitta i tajta jeans, ett skandalöst lågskuret linne och skyhöga stilettskor/stövlar och 2 flaskor hårspray i håret (som skall vara LÅNGT :() och dricka en öl ur flaskan medan jag nynnar på Sweet Child of Mine som spelar i högtalarna medans Bandidos medlemmar och Hells Angels har en hederlig knogfight på ett biljardbord lite längre bort i RÖKDIMMAN.

Jag hör inte hemma bland civiliserade vuxna människor. Det är inte min grej. Jag vill dra SKANDALÖST fula skämt och grymta av skratt som en gris åt min egen humor. Jag vill hoppa runt som en idiot när dom lirar Journey i högtalarna och skrika med i refrängen.

Jag är nog inte redo för dejting grejjen än. Jag hade TUR som hittade Jonas (vad vissa av er än säger). Vi hade sjukt kul :P jag tror inte man hittar sånt igen. Inte på så många plan.

Jag går in på Spray eller nån annan sida och kollar. Bella tycker jag är hemsk som ratar någon som har dyslexi men jag KAN inte svara på "vill ha ett särigöst förhållande" utan att skratta tills jag gråter. Jag är en ond människa. Jag älskar ord, text etc....äsch jag slutar här nu innan någon tar åt sig...det är inget illa menat. Det var inte bara dyslexin Bellis...jag ville inte va denna bondens fru helt enkelt :P (det var lite BANJO över hela profilen hahahaha) jag fick liksom svårt att andas..på fel sätt :P

Jag minns på Irland när en snubbe bjöd ut mig och vi stack till MIN lokala pub. Han var snickare (jag HAR en grej för hantverkare :P). Vi satte oss och började prata lite, han frågade mig NOLL (fast han var rå på innan).

Ett tappert försök att bryta tystnaden: "vilken sorts musik gillar du då?"
"- jag lyssnar inte på musik" (redan där borde jag ha sprungit)
"-ehm..nehe"....*plågsam paus medan vi tittar på en fotbollsmatch på tv*

ALLA män på Irland älskar fotboll/rugby/Gaelic fotball(GAA)/GOLF/motorsport etc, så jag tittar lite hopfullt mot honom och frågar vad han brukar tycka om att titta på. "Inget, jag tycker inte om TV eller film..."

Han bodde tydligen med sin mamma och snark........

"neheepp...du jag skall bara gå på toa....va? Jo..eh..det är kallt som fan där inne *nickar entusiastiskt*..jag tar bara med mig jackan...kommer strax :P"

Jag började höra banjomusik i bakgrunden som i "sista färden" och han började se ut som den där underliga lilla pojken som spelar i banjoduellen :P Ändå ringde han ett par ggr till och undrade om vi inte skulle gå ut igen :P

Detta var ca 10 år sedan och nu sist jag var där såg jag en bondlurk som såg lite...speciell ut, när jag var o handlade...jag gick och funderade på varför jag kände igen honom tills det slog mig och jag dööök in bakom en pyramid av baked beans :P jag klarade mig osedd :P

Nu skall jag sluta vara en hemsk männsika...eller iallafall sluta berätat för er om hur hemsk jag är :P

Godnatt ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Habibti, du har lite sned bild av Stockholm...det betyder att du behöver hänga här oftare för att se att Stockholm är "bara" en stor stad med stort utbud och något för alla.

Jag ska nog kolla upp ngt hak i din smak och sen får du fan komma hit och gå ut! Jag vill inte höra ngt om att Sthlm är läskigt då, basta! Det finns människor som går precis på sådana hak som du skriver om, let me find them for you!

Love u och vi ska fan hitta en man åt dig! Basta!

Puss från din arabiska väninna B

 
Web Analytics