fredag 6 augusti 2010

Det kommer att...(tågluffskrönikan del 0)

...dyka upp lite anekdoter här i bloggen.
Jag skrev nämligen en resedagbok när vi (Emma, Ege och jag) tågluffade 1998 och dom brukar vilja att jag skall högläsa den som godnatt saga när dom sover över, för dom gillar hur jag skrev den. Men tillfälle ges aldrig att läsa klart för vi dör av skrattattacker.

Så jag tänkte att jag skriver dagboken här i bloggen för andra kanske också tycker att det är kul att "resa runt" Europa med oss som 19-åringar :P vem vet :D
(och om ni inte gör det det så skiter jag i det för Emma och Ege vill ha det :) ;))

Varning utfärdas dock om att jag kommer skriva allt som jag skrev det då...med bitchfighter och allt. Synd är att teckningarna inte kan komma med men jag skall illustera dom i ord så gott jag kan :P).

Hoppas det inte blir alltför tråkigt :P jag är lite omständigare i språket och...äh hela sättet att skriva var annorlunda :P...dom första inläggen kan vara lite zzzz....men håll ut det finns godingar!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics