lördag 14 augusti 2010

Hej Bullen...

:)

Jag tog med min hunn och åkte till Fålhagen (kom på att det var ganska kul för i Örebro finns det "hästhagen"...häst/fåle...geddit?..nehe... :P)

I Fålhagen kan man nämligen springa runt en fotbolls/bandyplan/gräsmatta och den är ganska stor faktiskt. Jag halvsprang med hunden men han tror ju att han är nån jävla löpare från Afrika såfort man ökar takten något...så jag dumpade honom i bilen efter ett varv.

Sen mina vänner SPRANG jag ett helt varv!! Och jag hade npg kunnat fortsätta men jag vill inte falla in i den fällan jag alltid gör att jag tar ut mig i 2 veckor o ger upp sen. Jag vill verkligen fortsätta nu.

Kul var det iaf. Mindre kul att ha två jälla E-kupor som studsar (fast jag hade stödbh) och magen är väl en x-kupa :P så ett visst motstånd finns det ju. Det är mest det som är jobbigt, jag tror jag har en grundkondition somär okej för jag flåsar inte så hårt liksom och ändå tar jag i. Jag skall linda silvertejp runt hela bysten ikväll när jag springer...det är ett som är säkert :P

Måste bli av med sumodräkten!!

Tjoho :) killen på spray som jag har chattat lite med och så....:P hör av sig varje kväll fast jag inte är online :) så jag har ett litet meddelande varje dag när jag kommer till jobbet. Inget påstridigt utan ett glatt litet hej och lite annat :)

Jag tycker inte om att bli pressad av för påflugna typer och det här verkar gå perfekt takt ;) lite uppvärmning. Tar det som det kommer. Men visst fan vore det guld med lite...action ;)

Mickis storebror skulle döpa sin dotter i dag och Mickis skippade dopet för att jobba...så gifte sig brollan och hans tjej som en överraskning...och Mickis missade det :( varför sa dom inte till henne och bad henne hålla det hemligt...jag hade gett henne ledigt och jag tror dom andra tjejerna hade bytt skift etc...jag hade fasen haft stängt i salongen :( men kul att dom har gift sig, grattiiiis :) men lite synd om mickis tycker jag. Hon avgudar ju sin storebror.

Imorrn skall vi fira plastlillebror...jag har fortfarande inte researchat tårtan..jag skall göra något så dom blir helt stumma...älskar att baka saker som får folk att bara gapa och undra hur faan man lyckades med det där - HEMMA!?

Jag kan inte beskriva hur skönt det är att bo utan mormor (GOD FORGIVE ME!!) men jag har hur mycket tid som helst. Jag hann ut o springa och duscha och gå med hunden och allt möjligt innan halv nio !!! Jag brukade inte hinna ut med hunden innan halv nio förrut. SÅ SKÖNT!!!
Och jag har skitlite prylar i kylen (jag blir tokigt stressad av ett fullt kylskåp, alla jävla utgångsdatum) och jag kan ligga o titta på tv och jag kan dra in telefonen till TVn utan att tänka på att jag kan få henne att ramla på sladden. Jag kan duuuscha med öppen dörr till badrummet och balkongdörren stängs....ALDRIG!!!!

Det enda jag måste ta mig i kragen o göra nu är städa, diska och vattna blommor. Inte för att mormor städade men diskade gjorde hon (inte lika bra som förr...haha en dag fick hon kortslutning och lyfte in all smutsdisk i skåpen...hon bara ställde undan det ur diskhon och in i lådor o skåp :P....turkdusch för disken I guess ;))

Så när jag har städat och diskat kommer jag bli helnöjd för jag vet att jag själv inte kommer att stöka ner för jag är så sällan hemma. Och jag har omdirigerat hennes SvD så inga mer jäkla dagstidningar kommer...sköööönt! Nu är det bara mina stackars blommor kvar...jag har inte orkat bry mig om dom sen mormor flyttade in :P vilket har resulterat i en massdöd av växter (antingen när mormor har senilvattnat dom 2 ggr per dag eller för att jag har förbjudit henne att vattna och glömt själv :P).

Jag gillar att ha grönt omkring mig så jag kanske får inhandla lite nya plantor nångång. Ingen prio just nu.

Å jag skall klä om soffan tror jag :D......beroende på vad det kostar såklart...jag är ingen rik tös *nope* jag vill ha en lila soffa :D porrlila :D eller softlila kanske. Problemet är min lilla äckliga hanhund. Hans snoppdropp kletar på soffan och det är SNUUUSK. Så antingen får jag ha ett Hajjyöverdrag eller lära honom att han inte är välkommen.

Skall försöka med det senare faktiskt. Jag brukade ju ha det så förut. Nu är jag bara för kärlekskrank för att sitta själv: "kooooooooooooooooooooom till mammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmma...(patetiskt ansiktsuttryck)...ja kom då..ja kom då...kom dååå lille buuubbbbeeeeeeen" men som alla killar när man är för needy så får han panik och skuttar iväg ist för att komma o gosa hos sin matte :P

När man totalignorerar honom eller´är arg på honom så kommer han och är så jääävla kletig och skall pussas och nosas och vara sååååå nära.

Treat 'em mean keep 'em keen...löjligt vad bra det stämmer...tillochmed på HANhundar :P

Men nu så skall jag...göra nått annat...det är dött i salongen...antar att vi får rushen nästa vecka inför skolstarten.

Puss på hälsenan

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är fantastiskt duktig!! det måsta vara mina piller du fick va?! ;)*ler* Keep Up the good work!!! kilikill på hälsenan. Kram Bobel

 
Web Analytics