tisdag 24 augusti 2010

Lite trasig i kroppen

Är på jobbet idag men jag är trasig.

Varenda led gör ont. Vaknade i natt av att jag kände mig som 104 år och kunde knappt böja fingrarna och huvudet dunkade som jag vet inte vad. Haltade upp på stela fötter och tog 2 Panodil och vacklade tillbaka till sängen igen.

Mådde okej tills nu...nu har jag ont överallt igen. Revbenen känns som om dom gått sönder när jag hostar...WTF? Fattar inte vad min kropp pysslar med. Bli SJUK då...på riktigt ist för alla dom här småskitgrejjerna som aldrig leder till något.

Aja...snart kommer en kund då kanske jag kan glömma kroppen ett tag.

Rulla på nu dagen så jag får gå hem snart!

gud vad underhållande jag är....

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch inte kul, nej hem till soffan och kryp upp i den med en stor värmande kopp the, mjukis byxor luffsig tröja och bara var där...
Krya på dig vännen! kram Bolel

 
Web Analytics