tisdag 31 augusti 2010

EKG...

Skall till närakuten nu efter jobbet o ta ett EKG och vad dom nu vill ha för prover. Tanten på 1177 tyckte det var bra. Jag vägrade åka upp till stora akuten. Hatar't!
Hoppas dom kommer på vad fan det är med mig.

Pappa är skitnervo och har ringt sjuttioelva gånger och sagt att jag inte skall oroa mig för jobbet och att jag inte skall belasta mig och det är HANS problem etc (läser han min blogg eller :O :P??)

Han ringde igen för att säga "du är min viktigaste i hella verden!! Jag skall shotta åm dej och Harri"...så nu skall Harry på hunddagis hos pappa medan jag knallar till närakuten som ligger vid hans hus nästan. På tiden att han umgås med sin dotterson lite ;)

Nu måste jag stänga shoppen fifan...herrå

2 kommentarer:

Anonym sa...

Meh! Du kan ju inte skriva ett sånt inlägg och sen göra dig osynlig?? *orolig*

Krya sig!

Kram!

/Lorden

Anonym sa...

Hallå vännen, hur gick det, vad händer.. blir väldigt orolig för dig. Puss & Kram Bolel

 
Web Analytics