måndag 2 augusti 2010

Det är så jäähävla varmt :(

Dagen innan indianerna anländer. Jag svettas som ett as och känner mig 4 storlekar större än vanligt...vilket blir ENORM. Strandad blåval. Har avstyrt 15 panikattacker att springa ut från jobbet och hem för att lägga mig under ett lakan och låtsas som jag aldrig blev född.

Mens och ägglossning. Det syns ett tydligt mönster! Kanske man kan operera bort hela paketet?

(några timmars paus)

Nu är jag som en människa igen. Drack lite kaffe, kammade mig o skaffade mig ett jobb :P
Idag har vi ganska mycket att göra. Tjejerna är fullbokade iaf vilket är toppen. Det känns som det håller på att vända nu, folk är på väg tillbaka efter semestrar och skolorna börjar.

Dämn...jag måste beställa örhängen...alla vill ta hål i öronen innan skolan börjar av någon anledning.

Pappa fnyser åt mina håltagningar och ännu mer åt fakturorna på örhängen men det är skitmånga som tar och jag har tom stamkunder på håltagning hehe. En kille tog jag första hålen på och han letade upp mig när vi hade öppnat den nya salongen och nu ser han ut som en julgran i öronen hahaha :D man får ju nästan moderkänslor då ju :P har ju följt honom sen han var typ 14 och nu är väl stolta 19 eller ngt.

Måste nog göra det NU.
Hejdå :P

Inga kommentarer:

 
Web Analytics