lördag 7 augusti 2010

hehe

Livet är allt bra konstigt.

Här klagar man dag och natt på att man är trött på mormor och hund.

Sen lämnar man mormor på Arlanda och gråter hela vägen till Uppsalaskylten (alltså den PÅ Arlanda inte Uppsala citylimits :P) och lämnar hunden på hunddagis och plågas hela vägen dit av hur söt han är och att man vill äta upp honom.

Det enda som gjorde det lätt tillslut var att han flög ur bilen (jag har en cab..ni kan tänka er)...och stretade emot när jag ville pussa honom och likosm utsöndrade "lägg aaaaaaavv....inte framför grabbarna...du skämmer ju ut mig för faaan...matte sluta...släpp MEEEEJ" och alla hundarna inne på dagiset vrålskällde så han var ju tvungen att kuta in och visa vem han var och att han är ganska ball trots sin storlek.

Han kanske blir ihjälmobbad för sin mohikan HAHA.

Jag stog kvar och vinkade till en stängd dörr och svalde hårt som en dumpad brud hahaha. Ratad av en byracka. Närå...såfort jag såg att han inte brydde sig så blev jag glad. Det är faktiskt jobbigt att lämna honom när han står o skäller och drar mot bilen och nästan vrålar LÄÄÄMNA MIG INTE...men så var det inte. Och mormor ba stack hon med..vände sig inte om ens men on hade ju ett snyggt lammkött på armen. Tänk att bli 85 och få värsta karltycket haha. Hon har svärmat för nästan alla sina hemtjänstsnubbar :P

Nu skall jag hoppa i duschen...hitta några outfits att ha på festen. Det är en heldagsfest med poolparty, middag, logdans och tältmingel...så man lär ju ha lite olika kläder...och hårtork och smink och...jag skall ba åka till OK och hyra ett släp så jag får med mig allt :P

Nä jag ba skojar...jag har blivit duktig på att ekonomiser packning. Förr när jag åkte till Jonas brukade jag ha med mig typ 2 IKEAhelveten med saker...inte numer :) (för jag åker inte dit :P) nä :P jag menar för jag har lärt mig att jag behöver verkligen inte all skit jag brukade släpa.

Okej...nu blir det lite Yalla...jag måste köpa champagneglas i plast annars får Ullis hjärtstillestånd...:P

Puss på rumpan stumpan

PS: bella...jag har tom chockat mig själv...jag har börjat flirta hejdlöst på spray :O utan att DOM tar kontakt först :O....det är DITT fel :P ;) haha puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Yes, keep on flirting! You gooo my arabian beatiful woman! Ana ahabak! Hejdå hej / B

 
Web Analytics