söndag 15 maj 2011

ABC-kex

Köpte jag till alla knattar som skulle komma och hälsa på.

Nu sitter jag här själv och äter osockrade ABC-kex och njuter av lugnet i lägenheten. Det är bara jag och min hund :)

Missförstå mig inte...jag är den första som står och klänger bredvid morsorna och frågar om jag får hålla...precis som jag gjort sen jag var typ 4...sen pussar jag och gosar och klappar och gullar tills ungarna och jag är helt vimmelkantiga....sen får jag nog :P hehe det blir som när en gastric opererad människa skall äta en för stor portion...BAM...och DÄR går inte en tugga till...då behöver både jag och ungen sova middag :P
Idag har jag träffat 3 bebisar. Alla jättefina och gulliga såklart.
Men Gud vad jag gillar att jag kan ändå gå hem efteråt och vara oansvarig i min ungmö-lya at the end of the day :P

Elina hennes son Lo 7½ år och nyaste sonen Linton var här och hälsade på mig och Ege. Vi gick i samma klass i högstadiet och träffas så sällan så när hon hörde att Egget var i stan ville hon sammanstråla.

Nu fiser min hund så gruvligt att jag kreverar snart....mina flimmerhår i näsan krullade ihop sig i självförsvar och jag förstår dom. Han har inte skitit på 3 promenader och nu får vi nog sota för det...bäst att ta med typ 3 påsar...its gonna be a walk to remember :P

BRB....

Inga kommentarer:

 
Web Analytics