måndag 16 maj 2011

Men det var själva faan

Pappa ringer 3 ggr om dagen och säger att "vi" förlorar på att lasern är trasig.

NÄHÄ??? Är det sant? Jag trodde pengarna hoppade in på kontot ändå.

Så jag säger emot lite för jag orkar inte höra på hans jävla gnägg. Sen kan han ju kanske spela mindre då så kanske du kan balansera ut förlusten men DET sade jag inget om. Jag påpekade att jag vet och att inget har ändrats sen kl 15 då han gnällde om det sist och att han kan lägag av att tjata om det för jag blir bara på dåligt humör och stressad av det.

Men då kommer ju klassikern:

"-do er inte samma flikka do brokade vora, tist och snell....do har endrasss"

FÖR ATT JAG ÄR TRÖTT PÅ ANDRAS JÄVLA FITTGNÄLL?????

Det kommer in kunder som vill beställa en tid...men dom har inte bestämt alls i huvudet vilket datum eller ens vilken årstid dom vill komma och dom kan stå och vara skit-anti när man försöker bemöta dom och hjälpa dom boka en tid.

"När vill du komma?

Ja det vet jag ju inte...när har ni tider???

Ehm...vi försöker att alltid fixa en tid när kunden kan så det är lättare om du säger en tid.

Ja men det vet jag ju inte jag jobbar ju!!!

Okeeej...vad tror du om onsdag klockan 17?

NEEEJ då kommer ju rörmokaren!!!!!

Okej...nästa måndag klockan 16.30?

Nej jag kan inte komma före klockan 17.00!!"

Man kan stå där och försöka vara tillmötesgående i 10 minuter och trixa fram och tillbaka (samtidigt som man har 15 andra saker att göra) och le tills fyllningarna ramlar ur käften på en och sen får man ett surt: ja jag får väl gå hem och tänka igenom det här lite.

Kan man inte tänka till lite innan man kommer in??? Eller iaf vara lite positiv och inte anta att alla fattar vilka tider man har i sitt schema automatiskt. Vi har tider, annars fixar vi tider, vi kan tom ha öppet längre...men vi kan inte läsa din kalender i väskan och gissa när det passar dig liksom. Ge oss något att jobba med. Vi kan skita fram en tid NU, IMORRN och NÄSTA ÅR...det är DU som har problem att ge OSS en tid!!!!! Så var inte kinkig mot oss liksom.

Om det var EN som var såhär skulle jag inte yttra mig men MÅNGA är så...och det samlas på hög dagar som denna. Vi är inga maskiner. Vi ger 100% till alla....när man får 3% tillbaka ruttnar man tillslut...men det får ju aldrig synas.

Och sen kommer pappa och är som ett par naglar på en griffeltavla med sitt jävla suckande och gnäggande. SLUTA SPELA OCH BÖRJA SPARA OCH AMORTERA FÖR I HELVETE!!!!!!!

Det är ett jävla gnäll och när man säger ifrån att man inte kan göra något åt situationen nu för det hänger på andra orsaker då har man ändrats...blivit blasé och är inte lojal.

KYSS MIN RUMPA!!!!

Faaaaaaaaaaaaaaaaaan! Kan inte folk bara hålla käft...tala när dom samlat tankarna i sin hjärna och har något konkret att komma med och annars bara HÅLLA KÄFTEN!!!!!!

Jag är så jävla irriterad just nu. Det är skönt att vilja skrika skallen av sig men ändå sitta knäpptyst och samlad vid en dator och knattra och fullständigt vråla skriftligen....konstigt men ändå värdigare på något vis.

En Glock i en boxningssäck hade ju också funkat men jag har ju varken eller liksom.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH......*host*....såja.

(jag är fortfarande arg)

Hejdå

2 kommentarer:

sabina sa...

kunder alltså...kunder.
värre släkte finns inte.

BitterTwitter sa...

hehe...nej så tycker inte jag ;) jag tycker om dom....bara inte alla alltid :P

 
Web Analytics