onsdag 11 maj 2011

Grus i ögera

Nu är jag TRÖTT!
De va nåt jag ville skriva..vavare....JO just ja.
Nu börjar jag o jeanette träna styrka igen :-D tisdag o fredag o sen vill jag jogga 2 ggr i veckan på det. Det kan jag klara av.
Nu e jag jättepepp :-D jävlar va kul o komma igång igen!! Och nu kommer resultaten synas för musklerna är inte så jävla fettinbakade som förr. Wii !

Imorn skarom spola garaget o man måste flytta sina fordon mellan 8 o 12..kul att jag har bil, hoj och vinterdäck i min ruta :s bajskotte. Det blir tyngdlyft i garaget o sen ut o leta gratisparkering innan 7. Hojen får stå kvar..skitsamma.
Ska försöka parkera vid mormor o jogga hem efter..sjuuukt effektivt vore ju det!

Såå man kanske ska sova rå? Mina pandacirklar runt ögonen lär inte försvinna sålänge jag slösar sömntid såhär :-P
Gnatt
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics