lördag 14 maj 2011

Har ni sett vad klockan är?!?

Det har inte jag :P

Fyfaaan vad sent det är :O

Jag kom väl hem vid pass kvart över ett från J och M. Vi kollade såklart BB och sen hade jag hyrt skräckis för Jeanette var på det humöret :P

Jag hyrde Devil...hyr inte. Dålig (men det är bra för jag pallar inte skräck egentligen...jag bara låtsas att jag gör det). Såklart var det ju svarta ögon och förvridna röster etc...jag haaaaaaaatar sånt. För sen tycker jag att alla ser ut så och vägrar kolla i speglar på flera dagar för det händer alltid konstiga saker i speglar i skräckfilmer.

Jag skall hålla mig till thrillers, action och komedier...kanske något litet drama ibland men inte ofta. Jobbar man med kvinnor (inte envart personalen...utan kunder också) så får man den delen uppfylld ändå ;)
Romcoms har tappat sin charm lite...när man är bitterfitta så vill man ju bara att dom skall ramla ner i ett hål i gatan och bryta lårbenshalsen ist för att skutta bort i solnedgången hand i hand...så det skiter sig liksom :P
Då är det bättre med Adam Sandler eller Jim Carrey som får en att gråta av skratt eller nån som kutar omkring och viftar pistoler alternativt svärd. Mycket hälsosammare.

Sen satt jag ju med kupélampan tänd hela vägen hem för det var läskigt att köra själv (nej...säg inget..jag vet...jag HAR problem :P). Eftersom dom bor på vischan så är det alltid rådjur och rävar ute och skuttar. När nätterna blir ljusare skall jag fota dom. Nu ser man bara galna reflekterande ögon som kutar omkring framför bilen.

Nej fyyyfan...nu ser jag solen gå upp...måste sova.

Bilden ovan är en bild på hur sjukligt mycket smycken och hårgrejjer jag äger. STÖRT mycket. Jag har plockat ner det ur badrummet där jag hade tapetserat väggarna med det men nu åker det ner i små lådor i färgordning och lite andra kategorier. Luftigare och skönare så. Mindre plottrigt.

Jag har städat lägenheten överhuvudtaget, skåp, garderober etc så att det är mycket mindre plotter. Störtskönt!!
Känns som jag har köpt klart...låter det knäppt?
Mina spenderar år är bakom mig nu. Och gudarna skall veta att jag hann sätta sprätt på myyyycket pengar. Men nu har jag femtontusen läppglans och trettiosexmiljarder hårspännen och små blommor och rosetter...så jag behöver typ aldrig mer något någonsin.

Sen jag bestämde mig för operationen så har jag förändrats ganska ordentligt när det kommer till att handla. Jag har istortsett slutat.

Okej...nagellack...lite då och då...men inte mycket annat. Det är så sköööööönt!!!

Usch...jag tror jag börjar bli vuxen :S

Hemska tanke....

Godnatt :P

Inga kommentarer:

 
Web Analytics