tisdag 3 maj 2011

Smidigt

Är man smidig när man målar naglarna och innan dom hinner torka sätter upp ett finger i näsan för att peta lite?

Jag är som den där fisken i hitta nemo...såfort jag tittar bort så nollställs hjärnan och Gud nåde om jag hade något viktigt att komma ihåg :P...fan nu kom jag på att jag hade något viktigt som jag skulle gjort åt Eniro i eftermiddags...fakkk...brb

Såååå..

Inatt sov jag GOTT!! Så jag har varit lite normalare idag. Det var precis somma sak när jag jobbade nätter som syrra. Totallabil i typ 2 veckor eftersom man inte sover ikapp lika bra och efter 7 st 13h pass på raken så ville jag vända på dygnen sista morgonen genom att INTE sova när man kommer hem vilket blir ca 36 timmar vakenhet....varpå bittertwitter började gråta om någon ens frågade vad hon hette klockan 19 på dygn 8.

Idag har vi haft det lugnt. Typiskt att när man har full personalstyrka så dör kundtrycket :P

Jobbat hela dagen med min laser (jag har fullt ös fast klippsidan är lugn) istortsett men i vanlig ordning har inte alla kunder kommit som bokat och andra har droppat in.
Jag har frusit hela dagen och nu är fingrarna som istappar som klattrar på mitt tangentbord.

Eeeehmmm...vad annars då?

Imorrn är jag ledig...nästan iaf..vi skall ha ett personalmöte kl 12 jag och mina brudar men innan och efter är jag ledig. Skönt. Jag skall åka hem till Mikcis och hälsa på och gulla bebis. Måste hitta nån rolig/ fin present.

Nu har jag suttit och fipplat med det där jag glömde göra och det funkar inte...jääääääävla Eniro och deras jävla kontrakt via email. Bruden ringde mig varannan minut idag och frågade om jag hade fixat kontraktet via mail. Jag försökte förklara att jag har ett jobb och sitter liksom inte bara och väntar på att dom skall ringa hela dagarna...jag kollar när jag är färdig. Så nu har jag kollat, försökt och misslyckats. FUCK THAT! Nu kommer hon ringa 20 ggr imorrn och jag är inte där. Hata telefonförsäljare!!!!!!
Jag skiter liksom i vad dom heter och vad deras firma heter (dom är aldrig anställda av firman dom fakking säljer för iaf, jävla inhyrda muppar)...VAD VILL DU OCH VAD KOMMER DET KOSTA MIG OCH VARFÖR...och förressten...NEJ TACK!!!

Usch nu behöver jag mat känner jag för jag vill slänga in datorn i duschen och spola vatten över den. Jag blir destruktiv och irri när jag är "hungrig" (man känner inte av hungern...men när jag börjar tänka i termer av "förstöra döda och krossa" så är det dags för lite näring).

Fan jag ville ju skriva nåt kul...nästa gång skall jag äta innan jag skriver i bloggen. Sakta men säkert börjar det gå upp för mig att man måste äta och sova för att funka....32 år gammal...OCH sjuksyrra så jag borde veta hur kroppen funkar...men man tror ju att man är en stålkvinna.

herrå fö fan

Inga kommentarer:

 
Web Analytics