tisdag 24 maj 2011

Jävla kuckel med datorn

Äntligen har den beslutat sig att sluta strula och jag kan återigen använda musen...den elektroniska :P

Goda nyheter på handledsfronten...man får tydligen ta 4 kortisonsprutor per år :D det betyder att jag kan få en till :D och jag inte måste ha ont såhär. Vetefan om jag håller på att grejja karpaltunnelskit i min handled...måste kanske kolla uppd et hos en "riktig :P" läkare och inte bara smygbehandla hos mamma. Men orkaaaaaaaaa :P

Nu har Jeanette tagit fler bilder på mig. Vi tar halvnakenbilder med ett par månaders mellanrum för att se hur det utvecklas...eller avvecklas kanske är det rätt ordet :P

Det är roligt som fän att se hur buken sjunker undan och benen blir smalare och man ser käkben etc.

Provade en klänning i stl 44 idag som var för stor. Då blir man glad :D

Det är kallt och blåsigt i muppsala.

Vill ha ett eget hus. En öppen spis och en hängmatta och ett garage, en grillplats, (en pool men inte livsnödvändigt), en syrén berså (inte livsnödvändigt heller), sköna utemöbler.....jag vill boooooooooooooooort!!!!!!!

Jag är på samma humör som igår...eller jag blev på samma humör för alla jiddrar. Jag hatar jidder. Jag får tinnitus i ryggraden av jidder.

Nu skall jag trycka något ätbart för jag skall lasra maratonlasring.

Puss på ryggraden

Inga kommentarer:

 
Web Analytics