onsdag 18 maj 2011

Joggat


Japp o det gick så jävla galant! Fätt me nöjd. Haft stressig..eller pressig dag kanske man ska säga.
Lasern har funkat som en dröm men kunderna har velat göra mer än dom bokat tid för. Så stackars bina fick sitta i över en timme o vänta innan vi kunde dra o jogga.
Sen stack jag hem o hämtade draghunden :p som för övrigt numer har sin sommarskrud som kan skådas ovan :p
Hans 70+ promenadtant juublar varje år när jag frisserar honom till sommaren o strålar av stolthet när hon går ut med honom hehe.

Första året rakade jag hela jycken men sparde en liten lejonsvans, andra året fick han mohikan o helrakad svans o i år som ovan. Vad ska man göra nästa år? Rutor? Hahaha :p
Nä, jag gör det för han ska slippa fästingar eftersom han inte pallar frontline.

Preciiis nu hittade jag en fästing som kröp runt o sökte fäste. Så jag tog den i ett papper o la i en ljuslykta o tände på...jag älskar att höra dom dö vidriga små kryp.
Sen kom jag på att det inte är smart att elda inomhus för efter eld kommer rök...ooops.
Så innan jag fick ut eldklotet så hann jag o hela kåken antaga en mysig hajkdoft (uttalas på värmländska).

Nu tycker jag att harpan e lite äcklig för han kanske har fler små snuskbaggarar i pälsen men han har blivit akut mammig o vill ligga TRYCKT mot mig.
Det får han inte :p så nu ligger han o ser övergiven ut i ett hörn hehe.

Nu ska doktor 90210 operera om en kvinna till en snubbe :O operationssköterskan i mig dör av intresse. Måste kolla.
Gooo'naaatt

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics