fredag 20 maj 2011

Wiiiiiiiiiiiiiiiii

Bjuder på en låt som spelar på repeat i min hjärna idag....sen kom jag på att jag faktiskt kan lyssna på den istället och letade upp den på youtube ;) NJUT!!

Lasern är fixad och han bytte nån lins innuti så den blev som nyfödd...den är skiiiiiiiitstark.

Lite läskigt förnu måste man börja från början och hitta rätt för olika människor men jag är van så det blir bra. Nu vet jag iaf att den är RIKTIGT servad!!! Skönt!

Jag åt lunch och mådde prima...åt en bit av en bulle för ...jag är efterbliven och nu mår jag...illa!!

Ikväll skall jag spriiiinga :D det skall bli så skönt.
Sen kommer Mickis och bebisen :D :D hem till mig och kanske Jeanette och Micke och Arre...eller så bara Jeanette. Det kanske blev för sent för Arrebarre att vara uppe.

Uhm...jag köpte fina kläääder idag :D (min skatteåterbäring kommer vara borta innan jag har den på kontot :P) men det var billiga grejjer :D men snygga :D

Jag är glaaaaaaaaaad idag :)
Pappa var här och han var glad som en liten lärka och det blev jag ännu gladare av.
Han är så fruktansvärt söt när han är glad (och en riktig buttergubbe när han är...butter :P).

Mjaha...jag måste lasra min bikinilinje...och jag har dragit på det i evigheter för jag tycker det är så trist att lasra mig själv zzzzz men nu skall jag ju på semester och även om den i stortsett är osynlig så stör jag mig på det som finns...man är ju laserterapeut liksom ba :P

Såååå vi hörs väl...nu skall jag zappa fifi.

Herrårå

2 kommentarer:

ihemmetslugn sa...

Önskar så att jag vågade gå iväg och lasra bikinilinjen men jag tycker det är så fruktansvärt pinsamt :( Har hormonproblem vilket gör att behåringen inte är min bästa vän direkt och jag vill ha bort den men vad ska damen bakom lasern tänka?
Vill även ha bort en liten fettknöl men vet inte om den går att ta bort med laser, vet du?

BitterTwitter sa...

båda går att lasra och kom till mig så behöver du inte skämmas. Jag grejjar't!!!

 
Web Analytics