måndag 2 maj 2011

Voi voi

Imorse var jag skrämmande...mer än vanligt.

Jag hade så ont i huvudet att jag trodde jag skulle avlida. På riktigt. Det slet och dunkade i bakre vänstersidan så jag undrade om jag inte hade gått sönder nånstans.

Tillråga på det hade jag förlite kläder för det nyinseglade sibiriska klimatet så jag drog upp min hoody och såg ur som en luffare som snetänt totalt.
Jag har ALLTID linser i men idag gjorde tillochmed ögongloberna ont så jag hade mina flaskbottnar på, var ful i håret, hade förstora jeans och sunkiga Adidasdojjor samt NOLL smink. Tur att jag var på mitt rum o lasrade hela dagen så att vi inte förlorade kunder pga mig :P

Jag höll på att börja böla 3 ggr innan jag kom till jobbet för jag var så emlig och trött men när jag kommit igång med min förtjusande 1a kund så smälte smärtorna bort och jag kom in i jobbrutinen och hade tillochmed trevligt :P tror hon hade det också.

Jag gjorde nästan 10 lakan själv idag. Det är tamefan rekord. Men så tog bara sista kunden 6 timmar av INTENSIV OAVBRUTEN lasring, första tog 2½ och sen var det småskrammel emellan. Jag hinner inte äta när det är såhär. Iaf inte mellanmål....det blir fel då. Så dumt. Jag tycker inte OM att äta såhär ofta som dom vill att man ska. Jag vill äta 3-4 ggr om jag måste...6-8 är fan omöjligt med mitt jobb.

Nä nu måste jag hänga tvätt innan den ruttnar i maskinen :p det har blivit en vana att glömma tvätten nån dag och sen tvätat om den utan att ens öppna maskinen :P det är så jävla fel :P

Disken låter jag stå till imorrn så kanske den diskar sig själv...man kan ju hoppas...den kanske promenerar ner till soprummet iaf?

Min hund har käkat blängsylta och låter som en missnöjd adelsdam i en Jane Austen film....vad är kinesisk vattentortyr jämfört med en stirrsjuk cavalier? MORR!! Han är ju nysketen...vad faaaan vill han med mitt liv?????? Gå o stirra på nån annan fö fan.

Humöret ÄR på bättringsväg...jag lovar...bara lite trött efter 12½ timmar på jobbet idag...kom hem 21.00 zzz

herrå typ

Inga kommentarer:

 
Web Analytics