lördag 14 maj 2011

Ljuvliga lördag


Jag soooov så gott !!! Åh vad gott jag sov <3

Sen gick jag upp och städade av lägenheten, det sista och nu glänser det :D förutom badrummet som jag tar sen...det är TOTALbelamrat med tvätt.

Jag skall tvätta alla kuddöverdrag, sofföverdrag lakan etc för hunden hårar som...en hund påp våren :P och sen skall jag raka honom :D det skall bli så skönt! Då behöver man nästan aldrig dammsuga, man kan tvätta honom på 2 sekunder och iiiinga fästingar :) jag brukar inte vänta såhär sent på året men jag har inte hunnit helt enkelt.

Han är så jävla sladderhudad att det är skitsvårt att raka honom med maskin. Hade han varit en stinn liten fetknopp hade det nog varit lättare ;)

Idag har jag på mig en kjol som jag haft i 2 år och aldrig ens fått över låren :O
Det är en sanslös känsla. jag har en kjol med en kort tunika til och ett skärp utanpå tunikan. Det har aldrig hänt. Ett skärp i midjan?? UTANPÅ :P

Nu har jag gått ner i vikt igen och väger 88...så det är snart 19 kg på 6 månader. jag är mycket nöjd. Skulle inte vilja gå ner fortare för allt smör i Småland :P

Nu skall jag och mamma åka till Mikaela och Dompi och gosa med bebisen. Därav hembaket ovan. Citronsockerkaka med gaytopping :P

1 kommentar:

ihemmetslugn sa...

Tycker mig se form ifrån Vestlihouse, underbara formar.
kakskadad som jag är =)

 
Web Analytics