tisdag 17 maj 2011

Tisdag...

Jahapp....mobilen har lagt av..eller internet på mobilen. Där fick man för man tappat den i golvet ca 3 ggr om dagen :P

Det är egentligen lika bra för det är inte hälsosamt att vara uppkopplad till FB 24/7 vilket jag var.

Ganska skönt tom (men berätta inte för någon att jag sa så för alla tror att jag är slav under FB :P)

Nu kommer en kompis mamma snart för att tona håret. Hon har varit på 1a strålningen av huvudet idag och vi får väl se hur mycket hår hon får behålla men det som finns skall vi göra fint. Lilla gumman <3
Det är en svår tid nu...främst för min fina vän men för hennes mamma med. Eftersom jag och min kompis har blivit så tajta så känns det nästan som om det är min moster eller nån nära släkting som drabbats och man har ju en tung sorgkänsla i bröstet.

Måtte strålningen gå bra så dom får mer tid. Tror den här sista tiden kan bli deras finaste tid som mor och dotter, hittills.

Humöret igår kväll var ju inte på topp direkt. Att jag glömde nycklarna i salongen gjorde inte saken bättre som ni såg :P men tillslut åkte jag till Jeanette iaf. Det var skönt som vanligt men jag kommer ju hem så förbenat sent varje gång :P tycker dom kan sända jävla Big Brother tidigare...typ 21 vore bra.
Och nu tycker jag att Gurkan skall åka ut...han bara snackar skit om alla bakom deras rygg och surar över beslut etc. Skicka tillbaka honom till gnällbältet...surkebab :P
Jag GILLADE honom nästan där ett tag.

...................tonar Jeanettes mammas hår---------------------

Nu är jag tillbaka och tro det eller ej...telefoninternetet är tillbaka :D

paus...IGEN!!

nä fan nu sjönk intresset och humöret igen....pappa kom o hade varit hos läkaren o fått trista besked :( inget katastrofalt men inte roligt ändå.

hejdå

1 kommentar:

Anonym sa...

Koppla ur, koppla av.. kram Bolel

 
Web Analytics