tisdag 31 maj 2011

Jaaaaah

Jag cyklade till fålhagen o sprang 2,5 varv vilket blir strax under 3km. Men jag glömde ladda med energi hemma innan och då höll jag på att svimma :-P (dvs efter 2 varv..jag pressade sista halvvarvet).
Blodsockret är apkänsligt efter operationen, neråt alltså. Man får ju i sig så mycket mindre mat numer.

Jag hade iaf så mycket mer spring kvar i benen så nästa gång ska jag ha frukt me o ta mellan varven. Nästa gång ska jag klara 4 om inte 5 varv!!! PEPP!!

Nu har jag ätit en bautaskål (2 dl haha) fil o liiite start. Det va fan himlagott! Så enkelt så gott!

Jag tänker INTE diska :-P snart mögglas det väl rent igen. Jag menar när mögglet bränt ut sig själv.

Nu big brother o sen dusha/bada o sen dreggla kudde :-P

Puss på gluteus maximus

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics