tisdag 31 maj 2011

kommerintepånåntitel

Jag har jobbat MYCKET idag och imorrn och fredag kommer det vara ännu mer :O helt formidabelt vad folk har bråttom. En del blir nästan arga när jag säger att jag skall bort på semester :P och kräver att få veta EXAKT touchdowntid på Arlanda etc.

Jag är helt sluuut. Imorse fick jag nästan bryt.
Jag var här i tid för jag hade en kund klockan 10. Hon ville lasra hela ansiktet och även plocka brynen som var MYCKET tjocka och utvuxna och skulle ta sin heliga tid och sen ville hennes mamma också lasra sig och jag hade en timme.

När jag hälsat på dom ute i salongen och går in på mitt rum för att ordna sakerna innan jag kallar in dom springer en annan kund, som brukar vara mycket tålamodskrävande in på mitt rum och stänger dörren.

Hon visar ena armhålan och säger att det finns hår. Jag minns inte, utan att jag kollar i mina journaler, vad jag gör på vem exakt och antar att jag missat ett eller två hår på henne och hon hoppar upp på britsen för det skulle ta en sekund att fixa. men när hon ligger där så inser jag att det handlar inte om några ett eller två hår och jag frågar när hon sist var hos mig och lasrade detta.

ETT ÅR SEN!!! Och det var inte ens hos mig!!!

Så hon tänkte tat hon kunde lura sig in FÖRE mina bokade kunder och låtsas att hon bara skulle ta bort några hår.

Vid det laget hade jag redan börjat och var irriterad så jag fortsatte och antog att hon skulle betala som man GÖR om man 1) går och gör en onödig lyxbehandling 2)tränger sig före bokade kunder med något sådant.

Då tycker hon inte tat hon skall betala priset jag säger utan drar någon historia om sjukhus och barnet och jag vet inte vad.

Detta mina vänner är min vardag. Nu har det gått 10 timmar sen det hände så jag kan smälta det lite men jag blir helt vanhelig när jag tänker på det igen :P

Jag fick in mina pengar...jag visste var hennes bror jobbad och ringde således och förklarade för honom att pengarna skall vara inlämnade NU, resten får dom lösa sinsemellan.

Min vardag!!!

Nu skulle jag kunna tänka mig att jogga en sväng. Vi får se om det fortfarande känns så när jag kommer hem.
Jag har varit mycket duktig på sista tiden med att inte äta bullar och annat skit på jobbet. Idag har jag bara ätit lätta saker som frukt och en macka etc men det känns helt okej.

Jag har upptäckt en sak med den här operationen. Man skiter fan inte!!
Eller....dricker man inte så skiter man inte...typ. Det är svinstörigt att gå runt som en annan förstoppad pensionär när man alltid haft kanonbra klockverk förr :P

Jag tycker det är störigt för jag tycker det är astrist att dricka vatten och rätt najs att kabla (under kontrollerade former :P). Men nu måste jag göra det ena för att uppnå det andra :P och säg inte drick saft...det är ÄNNU värre än vatten :S

Såååeeeh...nu kan ni mina tarmvanor ;P jag tyckte det var dags att vårt förhållande kom till nästa nivå liksom ;)
Man kan ju inte hålla på och låtsas att tjejer inte har tarmar HELA livet :P jag har iof lite kortare tarm än your average person men ändå :P

Nä men kanske hemmåt? Om jag är duktig ikväll så skall jag diska.

Mamma ringde och hintade att hon ville ta en prommis. Då sa jag: okej gå och hämta min hund och möt mig vid salongen när jag slutar då så kan vi knata till mormor?

Då passade det inte för hon måste ju alltid ha det på sitt sätt och plötsligt var det inte en promenad hon hade tänkt sig om hon skulle vara ärlig utan hon ville gå och sitta på nån uteservering egentligen och då fick hon nånslags ångest när jag verkligen ville röra på mig och drog sig ur backtrackade sin egna konversation och mumlade något om att höras en annan dag och inte röra ihop våra planer *klick*

Jahapp....

Varför kan inte kvinnor fakking säga vad fan dom VILL ist för att säga en sak och ha en annan fakking plan eller förhoppning EGENTLIGEN istället!?!! Jag hatart!!

Vi har asafint väder idag och jag tänker fan bege mig ut o jogga med hunden...dämnit!!

Siktar på 5km...tror ni jag klarar det?

Imorrn skriver jag och berättar. Om jag inte nämner ett ord om jogging så vet ni att jag maskade och satt hemma och pillade mig i naveln ist och då MÅSTE ni skälla på mig.

Fred ut mina afrikaner

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du fixa 5 km, du såg ju döö snabb ut i din joggar outfit :)

Buss & Kran

Bolel

 
Web Analytics