söndag 22 maj 2011

Facebook filmen...

Mycket intressant!

Något man tar förgivet...så många turer och känslor som legat bakom.

Idag har jag en total slödag. Asså den är så slö att jag får ågren :P

Jag måste kompensera det med en långpromenad eller joggingtur.

Men jag har kollat ikapp på allt som är inspelat och allt jag hade som väntade. Nu är det bara disken och tvätten kvar. Skulle lätt kunna anställa någon för att slippa tvätt och disk :P

Harpan ligger bredvid och luktar aaaas för han har tappat aptiten och inte ätit sen igår morse. Människor luktar fan av brist på mat och hundar luktar dubbelas :P och han envisas med att smaska och grejja så hans andedräkt sprids i ett grönt moln runt honom :P

Jag vill ligga i en hängmatta ute i solen. Jag måste ha en hängmatta. Vill köpa en såndär Fatboy headdemock...ligga och läsa och känns vinden och solen som smeker ens kropp. Mmmmm jag älskar sommaren.

Måste göra något nu...men först äta något.

Kraaaam

Inga kommentarer:

 
Web Analytics