fredag 25 februari 2011

Cards on the table

DED!

Dagen Efter Date!

Picture Perfect...3 röda rosor och en stor varm kram.
Mysigt. Pratade mycket, ganska uteslutande om hans jobb, barn, hus, intressen etc.
Mycket taktil och klämde, kände och smekte mycket med mig under kvällen.

Det är här jag börjar fundera.

Jag hade inte behovet av att krafsa tillbaka. Jag är en extremt taktil person skall tilläggas. Jag älskar att känna hud, klia i hår, smekas, klappa...bara hålla på men nu satt jag hela tiden och tänkte: jag borde kanske göra något tillbaka...men då sänder jag fel signaler.

Jag kände mig lite stel och tillrättalagd. Ni vet när munnen ler men ögonen hänger inte med. Fast jag visste inte riktigt om det förrän senare. Skall förklara strax.

Allt han berättar och säger gör honom till en underbar snubbe. Allt man kan önska sig egentligen..och jag har inga materiella krav alls faktiskt men allt finns där. Erbjudande om resor (han föreslog mer än 2 ggr att vi skulle resa iväg), stort fint hus, leksaker som skotrar etc.

Men...

Han vet ju inget om mig..förutom dom typ 4 saker jag fick fram igår kväll och det var: jag är 31, jag har salong, jag har ung personal (som får mig att känna mig gammal :P) och...jo min pappa är kurd o mamma är svenska. Men annars vet han NOLL om mig. Jag vet ganska mycket om honom....för han är grundlig på att berätta.

Jag menar inte att jag vill prata om mig själv hela tiden...det kan jag göra här hehe...men om han nu är så betuttad så känns det som att det kanske vore en grej att veta lite mer än hur jag ser ut och vad jag heter om han vill att jag skall ut o resa med honom och diverse annat.

Men om jag börjar säga något som inte han initierat ämnet till så ser man det där tomma i blicken som min pappa också får när man vet att dom tänker på något annat att prata om själva och således inte lyssnar.
Då tystnar jag...och blir artigt lyssnande.
Jag blir artig öht.
När jag är artig så är jag inte intresserad...då är jag bara artig!

Jag behövde handla frulle åt ungarna innan 22 då Hemköp skulle stänga så jag ringde ungarna och sade åt dom att komma och möta mig vid Hemköp vid 21.45.

Snubben ville inte åka hem utan ville hänga med och handla och sen hem till mig.

Jag har svårt att säga nej så jag lät honom följa med och medan vi väntade så kysste han mig men åter igen så kändes det mysigt men inte så att jag hängav mig eller ville att det skulle fortsätta i all evighet.

DIREKT när Sandra (en av ungarna..ursäkta ungdomarna :P) kom så frågade hon mig vad som var fel för hon såg på mig och hur jag rörde mig (som om jag var en öppen bok) att jag inte kände mig avslappnad och harmonisk...den jäntan har som jag ett sjätte sinne för andras sinnelag! Vi är sjukt lika på så många sätt!!

Det här jävla inlägget har tagit hela dagen att skriva för jag har haft så jävla mycket att göra. Så nu tänker jag avrunda :P

Han hängde med hem och ville typ gosa ännu mer på mig och jag höll väl handen lite och så men var inte så TAGGAD (som ungarna säger :P)
Jag är inte en sån som kan fejka. Känner jag det inte så kan jag inte spela med eller göra det bara för att. Går icke.

Han gick och lade sig lite på min säng och ålade runt och jag borde kanske tagit hinten och gått dit men jag ville inte :P så jag stog och pratade i dörren lite och sen ropade någon på mig och jag glömde bort det. Sen när jag skulle gå och lägga mig så drog jag på mitt sexiga lilla vita sidennattlinne med spets (ja bella..ett typiskt nattlinne för mig) så fullkomligen stank det av hans rakvatten.

Haha han måste legat och gnuggat det i ansiktet när jag inte såg. Åååkej :P

Sen följdes vi åt ut för vi skulle hämta en extrasäng åt ungarna och han skulle ta bussen.

Nu är jag skittrött på det här inlägget och att prata om det öht så jag slutar nu. Min hjärna är som en schweizerost för jag har misskött måltiderna idag för det har varit så jävla hektiskt.

Vi kramades på trottoaren (som han satt stenarna till :P) och han ville kyssas men mina låneungar var med och jag kände mig inte så vrålintresserad så det blev en snabb puss. Fast vi kysstes lite hemma när han smög in i gästrummet när jag skulle rota fram täcken.

Hela komma med hem grejjen blev jobbig tycker jag för jag hade inte städat och det var grejjer från kidsen i hela lghtn, jag skulle fixa sovplatser åt 4 ungar och se till att alla hade ätit samt gå ut med hunden.

Summa summarum...jag försökte..jag gav det en riktig chans. Han är go..men inte rätt!

Får jag gå tillbaka till nuckelivet nu??...

så jag får väl avsluta med...nothing new here...keep moving folks nothing to see here...keep moving....

2 kommentarer:

Gasping-G sa...

Try and try again, either yo win or you get better on failing!

Puss på plytet!

Anonym sa...

Okej vännen, du får lägga ner, han verkar en aning på. Och blir du inte porrig i början lär du aldrig bli det:) det finns fler karlar. Puss på magen / Tove

 
Web Analytics