torsdag 17 februari 2011

*info för intresseklubben*

Nu drar jag hem.

Hyfsad dag faktiskt.

Försökte handla kläder (för första gången på 6 månader) och det finns INGET som lockar. Det är asfult mode nu och allt är brunt eller 2 meter brett och ojämna längder.

Jag vet inte om jag skall vara glad eller störd på att jag inte hittar något nu när jag börjar KUNNA hitta saker.

Skitsamma...jag tar igen det med råge i Dublin och I London. DÄR finns det kläder!!

Så när jag inte kunde köpa kläder köpte jag en napp åt Lale och babyalvedon. Man är ju sjuksköterska OCH scout...då måste man vara utrustad och allid redo.

Hatar att gå hem när jobbet är slut. jag har ingen energi och måste dels göra kassan HÄR sen gå och göra kassan på andra salongen och sen gå ut med hundfan innan jag kan äta och slappa. Det är störigt som faan.

Kan inte nån bara hämta mig utanför dörren och säga: hej babe...hade du en bra dag och sen inte prata mer om jobbet än så :P man har liksom inget att se fram emot efter jobbet såhär års. Gå hem o däcka i soffan...stressa runt och göra ärenden...ääääääääh nu blev jag riktigt gnällig.

Nu är jag fet trött på salongerna...vill bort ett tag.

Tur att jag har gullig personal.

Puss

Inga kommentarer:

 
Web Analytics