söndag 20 februari 2011

Lanolin

Jag tänkte det var smart att kleta in plytet med lanolin mot kylan på hundpromenaden.
Visst...det funkade mot kylan...men hur fan får man bort lanolin??

Jag ser helt vaxpolerad ut i nyllet :O

Nu har jag klöst med diskmedel, två tvålar och en ansiktstvätt så jag tror att det har gjort större skada än kylan hade gjort :P

BRA TJEJEEEEEEN!!!!

Nu är det Hitch på tv. Kan inte få nog av den filmen. Will Smith är så sköööön!!!

Min mage är fucked deluxe idag. Tror det är lite syrligt i magtrakten för inget känns som det ligger rätt...det bubblar och knorrar och busar.
Har spraylackerat badrummet ett antal ggr och känner mig ganska....tom :P vid det här laget.

Jeanette och jag har gjort en pakt...sluta med godis nu och verkligen fokusera på att återfå aptiten på ett bra sätt. Imorrn skall vi träna igen :) jag har köpt sånna där hantag för armhävningar och 3kgs hantlar så nu har vi halvkilos, enkilos och 3 kilos. Mina handleder blir pippade av armhävningar. Har en såndär ganglion i handleden som strular. Fick ju ta en kortisonspruta i leden förra året för jag hade så ont. Det är lasern som gört...jag håller handstycket i en knäpp vinkel...överanstränger leden. DUMT!

Idag har jag varit på promme (själv :P) till mormor. Hon var pigg som en galen liten mört. Jag hjälpte henne att klippa klorna på Mille, hennes katt. Han var inte så glad men jätteduktig ändå med tanke på att min hund psykade honom rejält under tiden.

Mormors biståndshandläggare har haft ett möte med henne ENSAMMA och bestämt att dom skall dra ner på hennes hjälp för att det går så bra. DUMMA FITTA!!!!

Varför tror hon att det går bra då?? För att hon har bra hjälp!!
Detta gör dom för att straffas för att jag inte har henne hemma längre. Jävla skithögar. Jag skall äta henne till frukost imorrn *rovdjursmorr*

Annars då? Jag såg en rolig film som hette Expendables...ganska B upplagd men det var alla gamla actionhjältar; Arnie, Willis, Stallone, Dolphan, Mickey Rourke, Jason Stratham, lilla kinesen i Oceans eleven mfl. Stallone mobbade Schwarzenegger lite och det var kul. Stallone ser bra ut (airbrushaaad, sminkad och med suddig fokus :)) han ser snällare ut än jag trodde ;)
Mickey Rourke ser ut som en tjackhora på steroider :P, Arnie är en gammal gubbe nu och Dolph ser trasig ut. Willis såg lite..urtvättad ut. Men det var gulligt att se gubbarna samlade i en film ;)

Tjockisen i Hitch är så skön. Och lite snygg tycker jag. Och jag tycker att Mattias och Johnnie från Roomservice är snygga...alla är snygga..jag är på ett sånt humör just nu :P gick nästan och gnuggade mig mot lyktstolpar på promenaden :P mer än Harry gjorde iaf hahahah

Nu skall jag luta mig lite o kolla på Hitch.

Imorse kom jag o tänka på Leffe och Majsans gamla kåk och hur mysig den var. Lilla köket där vi satt och pratade ibland. Dom bor sketfint nu och mycket bättre för dom men jag bara saknade gamla huset en liten stund :)

På torsdag kommer ungarna hit. Mina fina gullungar som FORTFARANDE tycker att det är kul att hänga med mig <3
Dom stannar hela helgen och vi skall ha massor med mys. Älskar dom så.

Nu skall jag titta på hitch!

Puss på...helt valfri plats

Inga kommentarer:

 
Web Analytics