torsdag 17 februari 2011

Hejjeee :D

Jag har verkligen haft världens trevligaste kunder idag :)

Det må ha tagit över 5 timmar men jag hade så trevligt hela tiden att det inte märktes alls.

En av tjejerna är gravid :P och undrade baserat på alla babybilder jag lägger upp på facebook om jag längtade efter barn :P...jag får nog minska på babybilderna ;)

Om du läser här missy ;) så är det INTE så att jag vill ha egna...men jag tycker dom är lattjo små prylar att busa med. Precis som hundar och hamstrar typ ;)

Jahapp...

Min blogg har blivit väldigt enformig antingen pratar jag vikt eller ungar och nu har jag ju pratat ungar så nu kan jag prata vikt :P

Jag har gått ner 14 kg nu och väger således mindre än när jag träffade Jonas hihi :D det trodde jag aaaaaldrig jag skulle göra igen.
Om hårhelvetet kunde växa ut nu också så jag känner mig helt som mig själv igen så vore det guld.
Men det kömmer, det kömmer.

Jag har på mig en sommartopp jag köpte förra sommaren på cubus...den är förstooor haha. Alltså bylsig och fluffig *vanisnnesskratt* det är så sjuukt!!!

Ikväll skall jag gå hem och inte göra något alls. Det var ju inte Grays Anantomy igår så jag behövde inte stressa lika mycket :P det är en månad kvar. Undra hur mycket jag går ner på en månad. Skall skriva om exakt en månad hur mycket det är. Galet.

Jeanette är inne i en såndär konstig period när man inte vill ha mat och livnär sig på cola light och godis. Alla jag har pratat med som opererat sig går genom den fasen emellanåt.
Jag har ju själv känt så men jag kan inte hålla på nån längre period för jag mår illa av det i längden. Men visst är det mycket lättare att trycka en hård karamell än att sitta och harva på en jävla kycklingfilé som växer i truten. För det är så det blir vissa dagar...att allt bara känns äckligt!

Nu kom vår försäljare från Goldwell så jag måste lägga beställning :)

Puss och hej leverpastej

Inga kommentarer:

 
Web Analytics