söndag 20 februari 2011

Turklägenheten :D

Assåååå...jag döööööör. Så fin.
Har sett video och foton. Jag funderar nästan på att sluta jobba och leva som lägenhetsskötare åt mamma nere i hennes lägenhet (gratis såklart...fast hon kan ju betala mig också..om hon vill)....hon kan ringa mig dit när fan hon vill på dygnet ;)vi kan promenera tills hon kräks!!
Fyfaan vilket palats :D
Grattis mamma (och indeed grattis BitterTwitter för du har en sån bra mamma). Det är allt man kan drömma om och MYCKET mer!

Jag tar tillbaka all kritik i förra inlägget *inställsam-hoppas jag får ärva det hehehe*

Nu skall man skramla ihop lite polare att åka ner med....nån som erbjuder sig? ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

jaaaaag följer med:) Lätt..
kram /tove

Barbabitch sa...

mememememememe!

Anonym sa...

jag jag jag jag!!! Boan

 
Web Analytics