tisdag 22 februari 2011

Ok

Jag e dum. Jag ska sluta få panik av hans entusiasm...
(Även fast han just ringde o ville skicka enorma blombuketter o bjuda mig på nån resa varhelst jag vill...)

*andas djupt...inte panik*

Men det va för han va lycklig för han har rott hem ett stort 1a hands kontrakt åt kommunen på 3 år!
Det är galet kul för honom. Enormt ju!

Men han har fortfarande ändå bara tittat på mina bilder på facebook o skapat en hel idyll med dom hehe.

Han har snöat in på strandbilderna från turkiet av proffs fotografen...

EN stensättare föll för dom bilderna..dock inte han som dom var tagna för, från början.
Som Alanis Morisette sjunger, Isn't it ironic..don't u think?

Ska jag säga vad jag får panik av? Vad som gör mig återhållsam?

Det där ibörjan kan spåra ur lite. Han har inte umgåtts med mig, bara tjoat o snabbpratat på gatan lite o nu blir han plötsligt knäsvag av mina ögon på facebookbilderna o hör av sig 24/7.

Men jag menar bara såhär: vad är det baserat på? Han känner ju inte mig..än. Men jag e redan på en hög pedistal.
Jag blir nervös av pedistaler..det e långt till marken.

Jag fattar vad du menar tove..o jag ska ge det en chans o träffas för han e go men hajjar ni vad jag menar när jag tycker det hela verkar...lite... umm...lite snudd på... 'd-ordet' (som jag inte vill använda för det ger en taskig ton o det vill jag inte!)

Jaja..torsdagskvällen visar väl allt ;-)

Provade mer kläder. Kom i mkt små 44or nu. Det är 4 stl minskat hittills.
Kläder jag inte haft sen 2005 :-o då jag bodde på irland. Helt sjukt!

Godnatt ni tappra lyssnare.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för att du får en skit kul kväll!! Ta det för vad det är.. han kanske "bara" är en glad prick som tycker om att säga vad han tycker, hmm känner en till som är så. Puss på mini 44:a. BRA JOBBAT!! Boan

Anonym sa...

Ja lite överentusiastisk är han kanske, men mest för att han kanske är rädd att du ska backa.. Det kommer bli skitkul:) jag kan också vara för mycket ibland... :) och ta dej iväg på en resa, om han bjuder, höhö
Kram /Tove

Barbabitch sa...

Ja , man lever ju bara en gång!
Och du har ju inte för vana att bli ompysslad, så njut!!!!!

 
Web Analytics