fredag 18 februari 2011

Präääääääääääänk

Det finns en tjej och en kille som gör pranks på varndra och spelar in det och lägger upp på YouTube. Prank vs Prank. Att dom är ett par är ju klockrent...fatta vad kul dom har ;)

Jag skrattade så jag inte kunde andas i morse när min bror visade mig klippen

Här är en rolig

Hehehehe

Min absoluta favorit aaaaaaaaaaahahahahahahaha

Jag säger bara en sak....jag ser fram emot att höra när nästa person använder personaltoan mohähähähähähääääääääääääääääääääääää (ni vet ju själva att jag kommer glömma vad jag har gjort och gå upp med värsta dierrén och glömma allt jag har förberett därinne hehe...det vore jävligt typisk mig).

Jag har fetpreppat toaletten men ingen kamera tyvärr :P haahahaahaah.

Okej...ämnesbyte.

Mindre roligt är att en god vän som gjort gastric har fått tarmvred :(
Hon fick opereras i natt och har nu ett 20 cm långt snitt på magen. Min värsta mardröm!! Jag är livrädd för 2 saker. Lös hud och tarmvred...(eller...ärret man får när dom tar bort tarmbiten som jävlas).
Älsklingen jag tänker på dig och hoppas du kryar på dig snart....önskar jag var närmre och kunde komma och muntra upp dig på sjukhuset. Ist skriver jag om mina pranks så att du får ont i magmusklerna av att skratta (för jag vet att du ligger där och flinar med din iPhone ;)).
Den här tjejen är min trognaste läsare utöver Gustaf ;) och hon förtjänar verkligen inte detta :( PUSS på magen (och ta ingen skit från sjuksköterskorna :P).

Nu fryser jag något jävligt om fingrarna. Dom är iskalla :O

Var på IKEA med bror idag för en av hyllorna vi skulle köpt förra veckan hade inte kommit då så vi åkte igen idag. Inget pajjade idag :P och vi tog det säkra före det osäkra och åt lunch innan vi handlade idag :P
Vi båkade (nästan) ingenting...och fick massor gjort :)

Nu har jag klappat Mikaelas baby på ryggen...genom magen. Den sparkade till mig 2 ggr hahaha. Eller vi trodde att det var ryggen men sen kom vi på att det kunde ju vara vilken kroppsdel som helst och började garva för vi tänkte på hur stört det skulle vara om det uppstod ett litet indiantält genom huden. Sen blev det bara fel så jag pallade inte gnugga magen längre hahahaha ;)

Men jag tycker det är mysigt och Mikaela tycker det är avslappnande. Ege brukade gilla det också. Jag kanske inte skall bli mamma...jag kanske skall bli pappa ist? :P

Nä nu finns det ingen logik kvar i mitt huvud!

Hare bra. Puss

1 kommentar:

Grandmaster G sa...

Det är praktiskt att låna barn och klappa andras magar, tyvärr så kan man ju som kille inte hålla på och klappa preggosar till höger och vänster, risken är att dom klappar tillbaka och tycker att man är skum.

Så bli inte pappa, då är det slutklappat!

 
Web Analytics