torsdag 24 februari 2011

Okej...

Jag har inte varit ett dugg nervös hittills idag men NU blev jag lite...nervo.

Det blev ingen cowgirl outfit haha..jag stylade om och valde lite rosa/lila/vit-aktiga färger, jeans, blus och en kofta.

Snart kommer kidsen från Örebro. Mina älsklingar!!
Jag skall försöka få dom att gå och äta sin älskade Kina Buffé ikväll ist för nån annan kväll dels för att jag skall ut på dejten och dom slipper sitta o vänta hemma då och dels för att buffé -all you can eat- är inte riktigt min grej längre va :P en skål LIS och jag är död. Så det vore ju guld om dom gick o gjorde det medan jag är ute på dejt :P

Tur att det är typ 23-års gräns på krogen vi skall ses på..så dom inte kan smyga in och spionera haha. Emelie skulle LÄTT göra en sån sak ;) (JOHO det skulleruuu!!)

Jag kommer ju vara pionfärgad som det är liksom.

Okej men om man kanske skulle ta och sminka sig lite nu då så det ser naturligt ut till kvällen.

plus emelie är bäääst så alla vet!!!! (detta är en blogrape <---------------av emelie)

2 kommentarer:

Barbabitch sa...

hahahahaha! bra gjort Emelie!
Lycka till ikväll shirre!

G-rose G sa...

Jag själv uppvaktass flitigt av söta tjejer just nu, tyvärr är dom flesta bara ute efter min kropp och dess vätskor, men en del är snälla och kommer med mat och fluffar min kudde...

Jag väntar med spänning på rapport från din date.

 
Web Analytics