tisdag 8 februari 2011

Mjaha...

Två inlägg..bara sådär liksom..ba..öh..typ

Då var denna måndag avklarad.

Imorgon...senare idag tydligen :P...har jag bestämt att jag skall "jobba hemmifrån" som alla trendnissar gör numer.

Jag skall sitta i vardagsrummet och skjuta med laserstrålar på randomly passerande männsikor jag har bestämt är för håriga :P

Eller...så skall jag inte jobba med laser imorrn utan jobba ikapp med bokAVföringen, gå till banken, skicka iväg papper till revisorn och jobba med räkningar och konton. Visst kan jag göra det på jobbet mä men det ringer folk och folk vill prata..och jag vill faktiskt ägna mig helt åt detta ist för att sitta där och göra allt halvdant.

Nu kom jag just hem från Jeanette. Vi skulle träna Zumba och styrka idag men jag försökte maska mig ur för jag var så trött. Hon lät mig tro att jag skulle slippa bara jag kom dit men väl där var det inga visor bara att låna kläder (som jag FÖRSÄKERHETS SKULL hade lämnat hemma :P).

Jag fick låna Jeanettes fotbollsbrallor..DOM PASSADE!!! Stl M!!!!!!!! WOW!!!!! (det är SÄKERT herrmedium...men det behöver vi inte fokusera på nu).

Jag FÖRSÖKT zumba i typ 15 minuter men det var intensivCPzumba och jag kan inte koordinera så snabba grejjer och långa kombinationer utan att räkna dessutom dansar den där fjollan MOT kameran så man måste tänka spegelvänt...sluuuta...varför kan han inte dansa med ryggen mot kameran???

Så jag gav upp. Men sen körde vi 90 situps vilket gjorde ont! Nu har jag iaf plockat hem min yogamatta och hantalr så jag skall köra själv imorrn. Har ju en såndär pilatesboll också.

Jag har köpt en ny extern hårddisk idag...sketsnygg och bra (hoppas jag :P) USB-driven så man slipper koppla in den i en kontakt hela tiden..naaaajs!

Hmm...vad mer?

Gick på prommis med harry och Säpo (Jeanettes rått..jag menar...Chihuaua ;)) hehe. Det var kul. Harry var så hänsynsfull och väntade hela tiden på det lilla livet och ville verkligen att hon skulle trivas på sin lilla promenad (även fast hon ville hugga ansiktet av honom som vanligt :P heheh). Han är lite förtjust i henne :P

Nu har jag gått ner 13...komma TRE kg vilket är kul. så snart är jag under...äh nu skriver jag det jag orkar inte hålla på och låtsas att folk inte fattat hur mycket jag väger ( det är ju inte så jävla svårt att räkna ut när man ser mig heh..)...snart är jag under 90-sträcket.

TJOHEJ...det där måste vara som att ställa sig på ett AA-möte och säga "hej jag heter..." jag kände nästan hur jag föll när jag skrev det :S

Mellan alla gapskratt ikväll så pratade jag och Jeanette ganska mycket allvarliga saker och jag känner mig fan ganska gråtig nu. Kanske bara är trött...

Vi brukar iof alltid göra så..pendla mellan att garva så man ser halsmandlarna och prata det allra tyngsta man kan prata om...men då är det ofta om henne.
Nu var det om mig...och jag tror jag liksom...jag vet inte. Blev lite..omskakad.
Vill liksom gå och lägga mig under en filt och gråta en skvätt och suga på tummen eller något annat regressivt beteende.

Idag var det Distingsmarknad på Vaksala Torg...Uppsalas variant av Närkes Hinders Mässa...typ. Dock blir det sämre och sämre för varje år :( eller så blir jag vuxnare och ser bristerna mer men jag tycker fan att det var BÄTTRE FÖRR!!

Förr var det billiga silverringar munkar och godis som var prio ett.
Men jag känner mig gammal när jag ser mer fram emot att kolla köksgerådutbudet än att springa o kolla krimskrams. Goiset lockar ju fortfarande och brända mandlar och marmelad går inte av för hackor. Men när jag nu börjar salivera över ett bra avloppskydd och en riktigt hyvens potatisskalare eller grönsakskniiiiv eller som idag: små lunchlådor i min nya deignermagestorlek (2 dl)...då blir jag rädd.

Vad är nästa grej? Skall jag börja koka disktrasor? Vika ICA-påsar? Köpa korsordstidningar??? (in yo face Dalle haha).
Jag har redan börjat få hålla liten text på avstånd och plirar för att se (fattar ni hur ofta man måste läsa på produktflaskor i en salonG???!!...JAG VEEET...sådär som mamma alltid har gjort...IM TOO YOUNG FOR THIS SHIT...jag är ju bara 22...*HOST* :( just ja det är snart TRETTIOTVÅ!!!!! :(.....uäääh).

Men det var jävligt bra lunchlådor :P jag köpte ett gäng till Jeanette också :P


Nä nu blev jag fan deprimerad på riktigt...varför skulle jag börja prata ålder?..

:(

fyfan...

godnatt...hoppas man inte dör i sömnen nudå..när man är så gammal menar jag....

:(

1 kommentar:

Anonym sa...

Du, ålder, kg.. bara siffror vännen. BARA siffror. Du gör ett jättebra jobb, KEEP IT UP!

Och nu: Upp med hakan Tiger!! Kram Boan

 
Web Analytics