lördag 12 februari 2011

Hehehehe..

Bella min lilla arabsyster kom o hälsade på i salongen idag :D

Hahahaa....hoppas jag kan återberätta detta så att det hörs hu rrolig hon lät.
Hon har spanat in en kille hon vill para ihop med mig!

Här kommer mina gissningar på varför hon så gärna vill hehe:

-Hon är trött på att jag låter som en marskatt i mina midnatts-blogginlägg på helgerna.

-Hon vill arrangera ett bröllop
*(hon är en mycket frustrerad bröllopsplanerare som exploderar snart om hon inte får vara antingen tärna eller renodlad bröllopsplanerare) hehe.
Jag kan se henne framför mig med öronsnäckan i, springandes på Biblioteksgatan i Stockholm med 15 kassar och 2 assistenter som flåsandes försöker hålla tempot medan dom antecknar så det glöder.
(och i samma andetag kan jag meddela att bröllopet i fantasin inte är mitt bröllop för då skulle hon bara få springa omkring på H&M...med en budget på 600 kronor...jag kommer aldrig ha råd med något :P).

-hon har hittat någon stackars sate som hon tror skulle stå ut med mig

-hon vill ha parmiddagar och då måste man vara ett paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar :P

Jag sade att jag tyckte inte han verkade vara min typ (bara baserat på utseendet).
Jag vet att Bella menade väl när hon sade detta men hahah..

-"asså du och jag har ju helt olika smak när det kommer till killar. Du gillar ju muskler och stora TATUERINGAR"
*bella mäter upp ett område med händerna som är lika stort som en atoll i söderhavet*

-"och och...du gillar ju ringar i öronen och sånna grejjer. JAAG däremot gillar...asså jag gillar INTE tatueringar det går fetbort, och inte hål i öronen...jag gillar...kostyyym, bli utbjuden på fina restauranger och diiiamaaaantringar...asså vi är HELT olika du och jag"
*ögonen lyste som Top Wesselton-diamanter eller River-diamanter på henne när hon uttalade orden kostym, restaurang och diamantringar*

Hahahaha.
Jo men det är som hon säger.
Jag tänder inte på kostymsnubbar som inte kan smutsa ner händerna eller dra i en skruv. Jag vill hellre ha en karl som föredrar en schysst rockklubb framför CAFÈ OPERA :P
Jag har ingen intern plan på hur han skall fria, hur ringen skall se ut eller kosta eller ens hur mitt eventuella bröllop kommer vara. jag vet fan inte ens om jag vill ha ungar (om jag skulle få möjligheten).

Det är nog tur att vi har olika smak hahahah.
Hon brukar kalla Europe (mina barndomsidoler) "AVDANKADE GAMLA ROCKGUBBAR" :O

Asså WTF på ren internetiska :O......jävla high maintenance blattebrud ;);) :P

Jag gillar snubbar som är som kartor...man kan se på deras kropp var dom har varit och upplevt.

-Det här ärret fick jag när jag gjorde det här, det här är från det här och mina skrovliga händer kanske har sönder dina tunnstrumpor och snusprillan dumpar jag här och jag har inget underlägg under min jävla kaffemugg heller ;) *oh yeah*

Hahahaha. Bella jag älskar dig för att du försöker. Men du får umgås med mig som nucka eller inget alls ;) :P (jag lovar att hon kommer skriva ett långt svar nu ;) ;) jag VEEEET att du inte menade det som det lät....men erkänn att det lät jävligt kul! Det är ju mitt privilegium att mobba dig :D och eftersom jag inte har någon "white trash"-kille som tar upp min tid just nu :P så kan jag ägna min tid åt att förvränga dina ord på internet :P Hejdåhej!

Idag har det varit en otroligt lång och tråkig dag på jobbet. Lillebror börjar flippa igen och börjar störa mig.

Måtte jag hålla min käft stängd och undvika bråk tills pappa kommer hem. Tänkte säga att jag får sitta på läpparna (sitta på händerna fast hålla tyst tänkte jag) men det gör jag ju redan hahahah.

Näe men om man skulle ta och göra bokslut och skriva arbetsintyg då...faaan vad tråkigt :(

Hejdåååå

Inga kommentarer:

 
Web Analytics